Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407621 Nem og hurtig korrespondance på taletidskort og vi aftalte en 69er med urin til mig. Stedet var et ok diskret sted udenfor Østervrå og jeg blev modtaget af en rigtig sød og smilende Tulle. Urin blev det ikke rigtig til, men jeg fik et fantastisk blowjob uden kondom, mens vi lå i en 69’er, hvor jeg havde frit spil til også at lege med hendes røvhul. Næste gang tror jeg, at den skal have hele armen i stedet for bare en 69’er. Der er vist ikke så mange grænser ved Tulle. Man skal dog være obs på, at hun har hængemave, så hvis det er turnoff skal du nok ikke møde op. Ellers er hun en skøn og sød Quinde…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mundkneppede hende engang dybt i halsen, så savlet væltede ud af hende. Bagefter smurte jeg gag-savlet i røven på hende og røvpulede hende hårdt og længe med min tykke pik ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, den 11.10.2024 at 11:24:

https://annoncelight.dk/showad/407621 Nem og hurtig korrespondance på taletidskort og vi aftalte en 69er med urin til mig. Stedet var et ok diskret sted udenfor Østervrå og jeg blev modtaget af en rigtig sød og smilende Tulle. Urin blev det ikke rigtig til, men jeg fik et fantastisk blowjob uden kondom, mens vi lå i en 69’er, hvor jeg havde frit spil til også at lege med hendes røvhul. Næste gang tror jeg, at den skal have hele armen i stedet for bare en 69’er. Der er vist ikke så mange grænser ved Tulle. Man skal dog være obs på, at hun har hængemave, så hvis det er turnoff skal du nok ikke møde op. Ellers er hun en skøn og sød Quinde…

Har hun fået ny adresse?.hun plejer at være i østervrå by

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde lavet en aftale med hende i dag.

Da jeg kom på klokkeslæt,  holdt der 2 biler..

Blev lidt mistænksom og kørte lidt væk..

Sendte hende en SMS som hun svarede på 20 min efter.

Jeg var ellers næsten på vej hjem.. 

Nå men hun skrev nu måtte jeg komme.

Var der 5 min senere og så holde der en 3  bil.

Og så måtte jeg vende om igen.. 

Så skrev hun igen senere at nu måtte jeg godt komme...  fandme ik om der holdt en anden bil igen..

Det cirkus gad jeg simpelthen hen ikke.. folk vader ud og ind af den ejendom. 

Så kørte hjem i stor skuffelse /raseri.

Virkeligt amatør artigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
losser skrev, for 1 time siden:

Havde lavet en aftale med hende i dag.

Da jeg kom på klokkeslæt,  holdt der 2 biler..

Blev lidt mistænksom og kørte lidt væk..

Sendte hende en SMS som hun svarede på 20 min efter.

Jeg var ellers næsten på vej hjem.. 

Nå men hun skrev nu måtte jeg komme.

Var der 5 min senere og så holde der en 3  bil.

Og så måtte jeg vende om igen.. 

Så skrev hun igen senere at nu måtte jeg godt komme...  fandme ik om der holdt en anden bil igen..

Det cirkus gad jeg simpelthen hen ikke.. folk vader ud og ind af den ejendom. 

Så kørte hjem i stor skuffelse /raseri.

Virkeligt amatør artigt.

Kan også bekræfte noget lignende. Skrev til hende,fik hurtigt svar,aftalte jeg kunne være der om 10min,da jeg var i området.da jeg kom holdte der en firmabil,skiver til hende,fik en sms fra hende 40min senere,var kørt videre.hun aner ikke hvad hun laver,hvad hun siger ja og nej til. Samme situation skete også for min, der hvor hun var før

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende. Nogen der ved hvornår hun er aktiv igen? Eller melder hun sig aktiv spontant?

Lyder til at man både skal være fleksibel og tålmodig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det i dag - Hold da kæft en tur. 

Hun fik gevaldige smæk på røv og bryster - En ualmindeligt godt blowjob flere gange. Bandt hende til sengen. Kneppede hende i begge huller. Hun er virkelig våd - Hun kunne lide det, kom en del gange. Fistede fissen - Det var hun vild med. Masser af kys, kvælertag osv. Hun er brugt og stor, men virkelig våd, villig og vild. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Norden skrev, den 24.10.2025 at 17:42:

Var det i dag - Hold da kæft en tur. 

Hun fik gevaldige smæk på røv og bryster - En ualmindeligt godt blowjob flere gange. Bandt hende til sengen. Kneppede hende i begge huller. Hun er virkelig våd - Hun kunne lide det, kom en del gange. Fistede fissen - Det var hun vild med. Masser af kys, kvælertag osv. Hun er brugt og stor, men virkelig våd, villig og vild. 

Er det samme sted som sidst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...