michael40 25 Skrevet 11. Oktober Søger lille Thai gerne meget tynd til anal sex maks 65 km fra Århus (alder ikke vigtig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 17 Skrevet 11. Oktober Måske Ten hvis du kan få fat i hende? Hun er/var ret vild! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet 11. Oktober En lækker Thai til anal er også på min to-do liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
samsø 13 Skrevet 11. Oktober Prøv Patty hun er i Århus for tiden redt vild oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 17 Skrevet 11. Oktober Hende Patty? https://annoncelight.dk/showad/308237 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 13. Oktober Det er godt nok lige i ovekanten af dine ønskede 65 km men den dejlige Anna i Vejle lever helt sikkert op til dine ønsker og hun har leveret 100 % hver gang jeg har besøgt hende https://annoncelight.dk/showad/369361 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 14. Oktober Men Anna er jo ikke tynd, men leverer da helt sikkert en god service. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 44 Skrevet 14. Oktober mikky skrev, 1 time siden: Men Anna er jo ikke tynd, men leverer da helt sikkert en god service. Så har vi nok ikke samme opfattelse af hvad tynd betyder jeg har ikke rigtigt opdaget nogle deller på hende men hvis det er en anorektiker i søger så er det selvfølgelig ikke Anna 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 14. Oktober Ahhh skulle vi nu ikke lige. Besøgte hende for 2 dage siden. Hun har altså deller på maven, røven er da heller ikke helt lille. Men dejlig pige er hun da. "i søger". Jeg søger ikke noget, men når OP skriver tynd, er det rimelig logisk at han nok er ude efter en med flad mave og det har Anna altså ikke lige meget hvad du siger. Hun vejer vel omkring 55kg. Går ud fra OP søger noget ala 48-50kg. Det er hvad der er slankt ved piger i den højde thaipiger nu engang har. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 15. Oktober Ammy i Vejle synes jeg er slank. Der er der adgang i alle huller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg