Hop til indhold

Leslie - En gammel men ringe oplevelse<3

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n12472/4038/latina-queen#profile-prices

Besøgte Leslie omkring December sidste år, da hun holdte til i KBH Ø omkring sølvtorvet. Men glemte at lave en anmeldelse af hende dengang, så tænkte den ville være relevant nu hvor hun kommet tilbage, så andre ikke hopper i fælden. Kan sagtens huske den rimlig godt da det var en af de dårligste besøg jeg har haft, heldigvis kun en af meget få.

Lad mig starte med det positive, det er hende på billederne, og de har faktisk ikke fået særlig meget hjælp. Både ansigt og kroppen er helt retvisende, hvilket jeg bestemt fandt attraktivt, så jeg tog chancen da hun havde positive anmeldelser på Nympho, så tænkte det jo lovede meget godt. 

Hun var egentlig sød nok at skrive med og var venlig ved ankomst...Men det blev så en virkelig træls oplevelse. Havde bestilt 45 min, pengene skiftede hænder og så ændrede hendes attitude sig ellers. Hun gav egentlig et rigtig godt bj, men det var så også det eneste positive under akten, for hun virkede utrolig træt, muggen og gav udtryk for at det hele bare skulle overstås. Hvilket bestemt ikke tændte mig men havde den stik modsatte effekt. For efter måske 10 minutter under sex, blev han slap igen grundet hendes attitude. 

Jeg har meget svært ved at holde begejstringen og lysten, hvis ikke jeg føler mig velkommen...hvilket jeg bestemt ikke gjorde i hendes selskab dsv. trods for at hun så godt ud. Når men hun prøvede at sutte ham op for slap igen uden held, da hun hele tiden rullede med øjnene, kom med store suk og bare havde en træls attitude. Så efter 20 min. Sagde hun "finish not working" og rejste sig fra sengen og bare kiggede surt på mig. Kunne godt mærke at hun bare ville have jeg skulle gå, hvilket jeg også personligt mest bare havde lyst til. Så tog tøjet på i stilhed uden et ord blev vekslet imellem os. Hun fulgte mig ud til døren, også blev den ellers smækket hårdt i.

Så alt i alt, var jeg der 20-25 min ud af 45. Så hun har bestemt ikke mine anbefaling på nogen måde. Ydelserne hun tilbyder mindes jeg egentlig blev leveret, kys men få, SF også men ikke GFE og Cum det nåede jeg jo ikke haha. Skal da ikke kunne sige om andre kan få en god oplevelse, men tvivler. Det var vitterligt den eneste gang jeg ikke har følt mig velkommen hos en GP, for jeg ved at jeg er en gentleman og behandler dem yderst respektfuldt ALTID. Så hvad der lige der skete, ved jeg ikke...:(

Redigeret af Crabman

Skrevet

Hej @crabman

jeg besøgte hende en aftenstund i november sidste år og kan slet ikke genkende dit billed.

jeg anerkender at du har oplevet det du har oplevet, men du må have fanget hende på en dårlig dag.

jeg havde personligt en af de bedste oplevelser med hende, jeg har haft med nogen gp og har ventet med spænding om hun ville dukke op igen eller ej.

Dette indlæg blot for at nuancere.

God fredag der ude

Hittmann

Skrevet
  • Author

Helt fair med dit indspark, og fedt du havde en god oplevelse. Ændrer dog ikke på min egen opfattelse. Så må man jo tage chancen og forhåbentlig få en fin oplevelse som dig.

Så har det godt nok været på en yderst dårlig dag.;) 

Redigeret af Crabman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.