Correll 105 Skrevet 10. Oktober Kære læser lad mig starte med at understrege at servicen der henvises til i overskriften, hverken er en jeg værdsætter eller opsøger, men i dag skulle det åbenbart være. Her tænker man, start forsigtigt, se om det er noget for dig, men næ nej. Lige på og hårdt i godt 2 timer! Men der var også tale om en virke rutineret og enddog statsstøttet omgang, da der naturligvis er tale om SAS Customer Service. Der må i den grad trykkes på knappen for falsk markedsføring, for service er der ikke meget af. Et flere måneder gammelt tilkøbsprodukt til en nært forestående flyvning, blev fjernet uden forklaring, og kunne ikke genbookes via den hjemmeside jeg den næste 1 og 45 minutter skulle høre om ca. 1 gang i minuttet. Et efterfølgende opkald havde mere held, da jeg fik en svensker i rørtet efter sølle 22 minutter. Man føler sig i den grad taget i r…. Hold da op en elendig service. Fare for gentagelse = 0. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 10. Oktober Sådan er det. Der er et hul i loven omkring fly. Jeg købte billet til en rejse i Europa og fik trykket forkert måned. Ringede straks til udbyder, men det var bare trist. de ville godt lave det om, men det kostede et gebyr på 1000 kr.... havde givet 500 for billetten 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 10. Oktober @Correll du er ikke den eneste der er blevet bollet i røven af dem, du har mange hul brøder. https://dk.trustpilot.com/review/www.sas.dk Hvis jeg var dig, ville jeg lægge den samme anmeldelse op på trustpilot, jeg er sikker på at SAS vil tage din ømme røv alvorligt og kontakte med en kompensation for dinne smerter i 2'eren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 13. Oktober anmelder skrev, den 10.10.2024 at 22:41: Sådan er det. Der er et hul i loven omkring fly. Jeg købte billet til en rejse i Europa og fik trykket forkert måned. Ringede straks til udbyder, men det var bare trist. de ville godt lave det om, men det kostede et gebyr på 1000 kr.... havde givet 500 for billetten Hvor er hullet i loven i dit eksempel? Hvis du køber DSBs billigste togbillet til en forkert dato, så får du heller ikke pengene igen. Det kan du derimod, hvis du køber en af dyrere. Så det har intet med fly at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg