Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skriver sjældent et indlæg herinde, men det har jeg simpelthen brug for efter sådan en oplevelse.

For det første ligner det slet ikke hende på billederne, for det andet så tror jeg virkelig ikke på hun er gravid, så dobbelt scam. Havde egentlig godt lidt regnet med det, men chancen for der reelt var en gravid kvinde synes jeg var lidt frækt, så jeg tog chancen. 

Det hele startede virkelig skidt ud da jeg ved første øjekast kunne se det SLET ikke er hende på billedet, efter knap 20 min. Af mig der ikke rigtig kunne få den op at stå fordi jeg slet ikke kunne tænde på hende, smuttede jeg altså igen. Hun tjekkede kondomet flere gange efter “sex”, og brokkede sig gevaldigt under anal, på trods af jeg forsøgte at være forsigtig. Så til sidst sagde hun jeg er problemet eftersom jeg ikke kunne få den op at stå. Øv oplevelse og håber ikke andre ryger i fælden. Stay away :)

Zara “pregnant”

https://annoncelight.dk/showad/408727

edit: Glemte lige at tilføje det, men man kunne heller ikke bruge badeværelset. Jeg formoder det er fordi der var en veninde derude og de skiftedes til at have kunder på besøg?

Uanset hvad var det lidt irriterende man ikke kunne få lov til at tisse, eller vaske sig efter anal, eller bare vaske hænder.

Redigeret af Boobman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har sgu så svært ved at forstå, at du ikke vender om i døren, når du vurderer at billederne er fake og du slet ikke kan tænde på hende. 

Du bidrager til problemet og vælger alligevel at klage over problemet efterfølgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
annimist skrev, for 12 timer siden:

Har sgu så svært ved at forstå, at du ikke vender om i døren, når du vurderer at billederne er fake og du slet ikke kan tænde på hende. 

Du bidrager til problemet og vælger alligevel at klage over problemet efterfølgende. 

Skal jeg være helt ærlig er den eneste grund til jeg gav det er forsøg, er at jeg havde kørt så langt. Er ikke ligefrem fra Slagelse, og tænkte jeg ikke ville derfra forgæves, erkender det er min fejl, og jeg burde helt sikkert have vendt om. You live and learn! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men @Boobman fedt at du giver en advarsel. Jeg kan godt forstå når liderligheden tager over. Normalt bruger jeg også selv lige et par dage på at blive “klar”, så jeg kan godt forstå de tilfælde hvor man står i døren og tænker, fuck it, jeg skal bare have et knald nu… Så fedt at du advarer - det må da alt andet lige have en betydning - omend det er lidt ekstremt at reklamere med at man er gravid, og så er man det ikke…! :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...