Hop til indhold

Miss Tina

Featured Replies

Skrevet

Andre som har oplevet, at det er ekstremt svært, at få lavet en aftale med Miss Tina, som pt. er i Silkeborg?

Hun svarer meget kort, når man så skal lave en aftale, svarer hun ikke!? Men man kan se, at hun har læst beskeden??

Skrevet

Jeg har ikke haft problemer med at hun ikke svarer når hun er "på" . Men man skal ikke træde ret meget ved siden af når man møder op -hun udsætter gerne tiden 2-3 gange når du holder ved adressen -inden hun bliver en kælling................... Men på en god dag er hun en virkelig oplevelse.Jeg håber at jeg kan finde tid til at besøge hende nu hvor hun endelig er i Jylland igen.

Skrevet
  • Author
Altid uden skrev, for 9 timer siden:

Jeg har ikke haft problemer med at hun ikke svarer når hun er "på" . Men man skal ikke træde ret meget ved siden af når man møder op -hun udsætter gerne tiden 2-3 gange når du holder ved adressen -inden hun bliver en kælling................... Men på en god dag er hun en virkelig oplevelse.Jeg håber at jeg kan finde tid til at besøge hende nu hvor hun endelig er i Jylland igen.

Magen til selviscenesættelse skal man da lede længe efter! Hun svarer måske første gang, at man skriver til hende, men når man så skal have lavet en aftale- tid/sted og hvor længe, så lukker hun af, og gider åbenbart ikke at svare!? 
Så efter gentagende forsøg, så reagerer hun alligevel, og sætter pludselig masser at krav op, for at man kan få en aftale med hende, for derefter at lukke ned, med besked om, at vi kan tales ved en anden gang!!

Det virker som om, at hun ynder at tage dybt pis på hendes kunder! Har meget svært ved, at tolke det anderledes?

Hun praler ellers med alle de kunder hun har, når hun er i Jylland. God nok ser hun lækker ud, men det opvejer ikke hendes arrogance :(

Så Miss Tina, det er sku en ommer!!

Redigeret af Den neutrale

Skrevet

Jeg synes hun er fantastisk i hendes gode perioder.

Men sommetider er hun ret besværlig at lave aftaler med og i det hele taget være sammen med.

Blev engang voldtaget af hende igennem en hel nat. Skøøøøøønt !

Skrevet

Som hun sagde til mig for nogen tid siden, hvor vi havde haft en FANTASTISK nat.                  Citat. “Jeg er jo en Drag Quine “  Og det er sku træls når ikke hun svare.                                                 Men Fuck hun er værd at vente på. Har været sammen med en del skønne og det modsatte TS’er. Men der er ingen der kan matche Tina

• 8 months later...
Skrevet

Er der nogen, der allerede har bestilt tid hos Tina, nu hvor hun er tilbage i Vejle?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har selv haft Mega dårlig oplevelse med hende. Jeg har endda også skrevet om det herinde. Og ja også fantastisk sex. Men må på det kraftigste advare andre om at hun er dybt ustabil til tider. Og jeg vil personligt holde mig væk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.