Hop til indhold

Sugardating vs. GP'er

Featured Replies

Skrevet

Hej Forum

Denne type spørgsmål har sikkert været stillet herinde masser af gange før, men jeg kunne ikke finde en tråd der var præcis det jeg ledte efter. Så nu ville jeg hellere selv skrive og spørge ifht. nogle overvejelser, jeg har haft. Jeg undskylder, hvis det er ren gentagelse for de mere erfarne forumbrugere.

Jeg har i noget tid overvejet at dyppe tæerne i sugardating-verdenen. Jeg har jævnligt besøgt almindelige GP'er, og har haft mange dejlige oplevelser med det gennem årene både privat og på klinik. Men jeg er også lidt nysgerrig på SD-verdenen i forhold til at måske at møde nogle andre typer kvinder, eller have andre typer af relationer. Men jeg er også lidt usikker på, hvordan man egentlig gør, og hvad man kan forvente. Der efor er jeg meget interesseret i at høre gode råd og inputs fra folk, der kender til SD-verdenen, og selvfølgelig særligt gerne fra nogen, der både besøger GP'er og SD'er:

- Hvilke fordele og ulemper er der ved sugardating sammenlignet med at besøge GP'er eller klinikker?

- Hvordan navigerer man bedst rundt på sugardaters eller lignende sider i forhold til at finde de seriøse og bedste sugarbabes?

- Er der noget, man særligt skal være opmærksom på, når man tager kontakt til eller mødes med sugababes?

På forhånd tak

-

Skrevet

Først og fremmest er der jo en del , der er begge dele , måske nogle er lidt dyrere når de er SD ‘er , men i det store hele tror jeg det kan være hips som haps hvad man vælger . Ulempen er måske at en sugarbabe kan forsvinde fra time til time , har oplevet det et hav af gange at man næsten har en aftale på plads , og så er de pist væk , så det er med at smede når jernet er varmt :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.