Hop til indhold

Perla i Viby - En ægte perle.

Featured Replies

Skrevet

Jeg kiggede på hendes billeder og jeg blev ret opstemt af dem. 160 høj, store bryster og en kæmpe røv. Frækt blik, og tilbød alt hvad jeg kunne tænke mig på menukortet. Dog tilkøbte jeg kun kys. Jeg skrev en sms og fik hurtigt svar. Aftalen var på plads og ankomst til den sædvanlige adresse i Viby.

Hun er et nips, omkring 155-160 høj, utrolig frække brune øjne og fløjlsblød hud. Håret er lettere krøllet og hun har en badekåbe på, som akkurat dækker for brysterne, men, jeg føler at jeg kan se det hele. Brysterne er lækre og røven som skabt af en liderlig mandling Gud. Hun er virkelig lækker. Selv hendes små fødder er lækre, og det er jeg normalt slet ikke til. Jeg roste hendes udseende helt op til skyerne, for jeg har sjældent set så flot en kvinde. Hun er pænere i virkeligheden end billederne. 

Jeg forstår ikke helt hendes engelsk, så jeg spørger om vi ikke skal tale spansk, på spansk. Uh, det kunne hun godt lide. Dog havde hun en kraftig accent, som jeg ikke kunne spore, så jeg prøvede at følge med. Så det blev en kombi mellem engelsk og spansk. 

Jeg beholder det frække mellem hende og jeg, og her vil jeg bare sige, at hun på ingen måde var skuffende. Dejlig øjenkontakt, en dejlig kombination af PSE med GFE. Det var nogle hede 60 minutter. Vil jeg besøge hende igen? Kunne jeg blive stamkunde? Ja. 

Pas på Perla.

https://annoncelight.dk/showad/409771

Skrevet

Det lyder til at du havde en kanon oplevelse og hun ser virkelig dejlig ud, men ville bare ønske hun havde ingen tatoveringer, sådan er det øv øv :sad:

Kan du sige noget om hendes bryster er naturlige? Og er hun typen som tager styringen eller måtte man gerne være den dominerende? 

Redigeret af Mike56

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, for 3 timer siden:

Det lyder til at du havde en kanon oplevelse og hun ser virkelig dejlig ud, men ville bare ønske hun havde ingen tatoveringer, sådan er det øv øv :sad:

Kan du sige noget om hendes bryster er naturlige? Og er hun typen som tager styringen eller måtte man gerne være den dominerende? 

De er ikke naturlige. Ift. dominering, tror jeg bare du skal spørge. Det var meget halv/halv. Hun ville gerne tages bagfra, så tog jeg hende bagfra. Jeg ville have hende ovenpå, hun hoppede ovenpå mig. Men spørg hende om det, når du står foran hende, fordi det er ikke hende som styre telefonen. 

Skrevet
udinaturen skrev, den 10.10.2024 at 21:34:

De er ikke naturlige. Ift. dominering, tror jeg bare du skal spørge. Det var meget halv/halv. Hun ville gerne tages bagfra, så tog jeg hende bagfra. Jeg ville have hende ovenpå, hun hoppede ovenpå mig. Men spørg hende om det, når du står foran hende, fordi det er ikke hende som styre telefonen. 

Hmm okay, mange tak for det :)

Grunden til jeg spørger er egentligt fordi at jeg har oplevet med nogle latinapiger, hvor de tager lidt styringen f.eks. med doggy bevæge sig frem og tilbage, hvilket ikke lige er min smag. Så vil helst gerne have pigen ligger stille.

Jeg tænker folk fortolker dominering vidt forskelligt, der er jo både hård/mild dominans, og jeg falder nok under den milde. Det vil sige at jeg bliver super tændt, hvis pigen er med på at jeg må give smæk i røven og tage fat i håret på en stille og rolig måde. Jeg har aldrig prøvet hardcore, det bliver måske for meget. Lidt PSE, som du er inde på. 

Skrevet
  • Author
Mike56 skrev, den 13.10.2024 at 00:49:

Hmm okay, mange tak for det :)

Grunden til jeg spørger er egentligt fordi at jeg har oplevet med nogle latinapiger, hvor de tager lidt styringen f.eks. med doggy bevæge sig frem og tilbage, hvilket ikke lige er min smag. Så vil helst gerne have pigen ligger stille.

Jeg tænker folk fortolker dominering vidt forskelligt, der er jo både hård/mild dominans, og jeg falder nok under den milde. Det vil sige at jeg bliver super tændt, hvis pigen er med på at jeg må give smæk i røven og tage fat i håret på en stille og rolig måde. Jeg har aldrig prøvet hardcore, det bliver måske for meget. Lidt PSE, som du er inde på. 

Jeg kan både lide den milde og hårde del. Tænker blot at du skal spørge den enkelte pige. Jeg besøger jævnligt en GP, som jeg kan udøve den hårde del med, hvor jeg gerne må hive i håret, smække hende i røven, tage hende rundt om halsen, alt imens jeg knepper i hende røven… vi kender hinanden dog rigtig godt, så det er intet problem. Så det er sjældent jeg har behov for at gøre det med andre end hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.