Hop til indhold

Aisha: Resurgence

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Det er snart nogle år siden jeg har skrevet noget på dette forum og havde egentlig tænkt mig bare at være en del af de mange anonyme som nyder godt af alle jer andres oplevelser. Men skæbnen ville det anderledes, og heldigvis er der ingen som har taget mit forumnavn i mellemtiden. :D

For en af de absolut dejligste piger, som de af os der har været priviligeret nok at møde hende kan berette om, er tilbage. Aisha.
Og det måtte jeg altså lige skrive om.

Det var egentlig helt tilfældigt at jeg lod mærke til denne tråd Candy J og Aishia hvor der blev spurgt ind til om der var nogen der havde nogle erfaringer med hende den "appetitlig" Aisha og om der er nogle erfaringer at dele.
Både den gamle 51544 kode kan stadig søges på eller hendes navn.
I samme ombæring kan jeg jo kun reklamerer for mit eget gamle opslag: Aisha - Hende som lever. Hvis ikke for andet så kun for at komme dem der mistænker jeg aldrig har været her før i forkøbet ;)

Men nok om fortiden.

Mens @The Confirmer lige skulle være sikker i sin sag, så skyndte jeg mig derimod og tage kontakt til hende. Aisha har nemlig ikke været her i nogle år, men er vendt tilbage for en stund, og jeg kan kun håbe at den stund vare længe. Og jeg skulle i hvert fald sørge for at jeg ikke missede min chance.

Ultrakort om lokation: Aisha holder til på Amager nu om dage. Stedet er flot, moderne og med gode transport muligheder. Der er alt hvad man kunne forvente og have brug for med hensyn til bad, etc.

Og om Aisha?

Wauw.

Selvom Aisha ikke længere viser sit ansigt på billederne, så er hun drop dead gorgeous, og det har ikke ændret sig siden sidst. Der er mange før mig som har fremhævet hendes utrolig smukke brune øjne og at have fornøjelsen igen for at se dem tæt på kan næsten ikke beskrives i ord.

Selve akten vil jeg dog holde for mig selv denne gang, men modsat "Independence Day 2: Resurgence" som var noget af et flop, så var "Aisha: Resurgence" den efterfølger man drømmer om.
Aisha har altid været, og er stadig, fuldstændig mageløs, og det var et _fantastisk_ gensyn.

Aisha har ikke priser direkte på sin profil, så jeg vil undlade at skrive om disse. De var dog, sammenlignet med den service der fulgte med, helt og aldeles rimelige.

Som jeg skrev dengang, var det via dette forum jeg blev inspireret at møde Aisha første gang for 4 år siden, og jeg skylder jer, og @SweetAisha, at fortælle om hvor heldige vi er i lille Danmark at hun er her igen.

//GamerGutten

Redigeret af GamerGutten

Skrevet

Har selv besøgt Aisha flere gange, den gang hun holdt til ved Ålholm Plads... Måtte holde mig væk for at passe mit sarte hjerte.. <3 Aisha er så skøn, kysser så godt, er så smuk og vil dig alt godt......

Skrevet

Tusind tak, GamerGutten, for et godt og informativt indlæg. Præcis derfor jeg er "fan" af det her forum. 

Det har helt klart hjulpet på overvejelsen, men jeg må indrømme, at jeg har besøgt en anden pige (Curly Candy Mary) i mellem tiden, som jeg vil berette om senere.

The Confirmer.

Skrevet

@The Confirmer Det var så lidt. Og tak for at gøre mig opmærksom på hun var tilbage!

@Mr_Swingking Ja, man skal passe på hun er meget vanedannede:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.