Cuteungfyr 3 Skrevet 10. Oktober, 2024 Heej derude Jeg har i et års tid nu taget kunder hjemme hos mig i min egen lejlighed og det er ikke altid lige trygt når man er der alene og ikk kan forsvare sig selv. Jeg er en ung fyr på 20 som har muskelsvind (som gør at jeg ikke Kan gå) Mine kunder kan godt lide at jeg er hjælpeløs og at de har kontrollen men ikke alle forstår et nej eller stop desværre. Mine handicap hjælpere vil ikke være en del af mit lille erhverv så jeg lukker folk ind og er helt alene med dem. Jeg ville høre om andre i dette erhverv har nogle ideer til en måde jeg vil kunne gøre det på eller om der er et bordel/klinik der kunne tænke sig en ægte Living doll kys dukken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 164 Skrevet 10. Oktober, 2024 Hej Måske kunne du ansætte én hjælper, som var cool med det, og så nøjes med at tage kunder ind den/de dag(e) han/hun var på arbejde hos dig? Ellers kender jeg da et par stykker der godt ville sidde og drikke kaffe inde i stuen med et lyttende øre og klar til at springe til, til 100 kr i timen. Hvor du så bare selv betaler dem. Jeg tror der er mange som gerne ville tjene en skilling på dét. Håber du finder en løsning så du kan arbejde trygt og godt 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 10. Oktober, 2024 Det er helt sikkert en god løsning med en fordomsfri hjælper. For en del år siden var Bubber på besøg hos en handicappet fyr og for åbent tv ringede han og bookede en GP, som naturligvis på forhånd blev oplyst om kundes handicap. Så held og lykke med at finde en hjælper der kan drikke en kop kaffe, mens en GP ta'r sig af dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 309 Skrevet 10. Oktober, 2024 Måske har jeg misforstået noget, men er det ikke trådstarter, der er gp'en. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 480 Skrevet 10. Oktober, 2024 Hvor i landet er det henne? Jeg er overhovedet ikke tiltrukket af dit tilbud, men jeg kunne godt være til at tale med om at være vagt hvis vi kan få det til at passe sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1718 Skrevet 12. Oktober, 2024 (edited) @Dristige Det er jo TS der søger et råd til hvordan han kan arbejde mere sikkert, når TS han betjener sine kunder i sin lejlighed Redigeret 12. Oktober, 2024 af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 12. Oktober, 2024 Ja, det havde jeg også overset i første omgang. TS er en GM (og ikke GP), som tager kunder hjemme. Men ok, ideen med en der tager en kop kaffe imens, er stadigvæk fin, men han skal måske være lidt af en stor fyr, eller have et baseball bat gemt bag køkkendøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 13. Oktober, 2024 @Cuteungfyr Hvor i landet befinder du dig? Der vil helt sikkert være "telefondamer" der har erfaring og som ikke længere kan finde arbejde fordi der ikke er så mange klinikker tilbage hvor der overhovedet ER telefondamer. Jeg har et større netværk af eks-telefondamer, men det er næsten udlukkende i Storkøbenhavn. Der vil være nogle af Kvinderne i mit kollegiale netværk der kan spørge deres tidligere faste telefondamer også, er jeg sikker på. Skriv gerne en privat besked, hvis du ikke har lyst til at afsløre her i tråden offentligt hvor i landet du befinder dig. Kærlig og kollegial hilsen, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg