Hop til indhold

Dansk milf 48 år

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Har ikke besøgt hende kun snakket telefon. Kunne ikke få kalendere t at passe. Hun oplyste at hun nok var på fra torsdag og frem

Hun virker sød. Kommunikerer helst på sms.

Skrevet
StolteP skrev, for 11 timer siden:

Har ikke besøgt hende kun snakket telefon. Kunne ikke få kalendere t at passe. Hun oplyste at hun nok var på fra torsdag og frem

Hun virker sød. Kommunikerer helst på sms.

link er dødt.

Skrevet

Ja. Det var aktivt da jeg ringede. Men hun sagde at hun havde lukket og glemt at logge ud  men at hun var klar igen torsdag. Der kan jeg ikke

Skrevet

Besøgte hende for et par måneder siden til en kropsmassage og sex. Massagen var ok og hun er nem at tale med undervejs. Massagen gik over i et blow , som hun har styr på. Måtte holde hende tilbage et par gange for at holde på krudtet. Turen i køjen var såmænd også fornøjelig og hun virkede til at være helt med selv i løjerne, ellers ved jeg ikke hvor den våde plet kom fra. Hun har et sødt og venligt ansigt, men kroppen er lidt hærget. Jeg gætter på den er skrumpet for nylig.  Aldersangivelsen er uden moms. 

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 18.12.2024 at 09:31:

link er dødt.

Det er aktivt nu, men hun svarer ikke telefonen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.