torbenb 339 Skrevet 9. Oktober Havde fornøjelsen her Nem kontakt Per SMS. Hun svarer hurtig. Stedet er i gåafstand fra Jægergårdsgade, diskret og i stueetagen. Rent og pænt, hun deler det med to andre piger. Gina er hende på billederne. Dog ikke så kunstig som man kunne være bange for. Alder 20-25, en lille smule buttet på den gode måde. Flotte flotte bryster som jeg ikke kan få ud af mit hoved. Vi aftalte 45 min for 1200. Fik en hurtig skyller inden. Hun giver desværre ikke blow uden og kysser desværre ikke. Men ellers giver hun den gas. Vi havde en god tid. Kunne godt besøge hende igen. Pigen 7/10 Stedet 7/10 Value for money 8/10 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tivoli 20 Skrevet 12. Oktober Fedt du havde en god oplevelse.. jeg har også været forbi Gina, meeen jeg synes nu der er lidt for stor forskel fra billederne til den virkelige Gina. Jeg besøgte hende for et stykke tid siden og der vil jeg sige at småbuttet er en underdrivelse... og det er stadig de samme billeder som fra dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg