Hop til indhold

Maria 18 år - Naboens datter

Featured Replies

Skrevet

Tog 15 min med denne utroligt dejlige ungpige. 18 år skal nok passe og foto er 100% ægte. Hun er utrolig flot, høj, slank, blå øjne og det sødeste uskyldige smil. Hendes unge alder gør du skal være indstillet på at tage initiativet. Ingen kys i ansigt og alt er med gummi, men misforstå ikke, hun er medspiller, ser ikke på uret og intet afsporer den yderst lækre oplevelse. Den skønneste oplevelse i lang tid. Er du til en lækker, lækker uerfaren, går du ikke forkert. Hun er rumæner, men ligner mere en svensk ungpige. Engelsk kan hun ikke meget af, men det er absolut ikke et problem.

https://annoncelight.dk/profile/Maria.baby

Skrevet
Hook skrev, for 14 timer siden:

Tog 15 min med denne utroligt dejlige ungpige. 18 år skal nok passe og foto er 100% ægte. Hun er utrolig flot, høj, slank, blå øjne og det sødeste uskyldige smil. Hendes unge alder gør du skal være indstillet på at tage initiativet. Ingen kys i ansigt og alt er med gummi, men misforstå ikke, hun er medspiller, ser ikke på uret og intet afsporer den yderst lækre oplevelse. Den skønneste oplevelse i lang tid. Er du til en lækker, lækker uerfaren, går du ikke forkert. Hun er rumæner, men ligner mere en svensk ungpige. Engelsk kan hun ikke meget af, men det er absolut ikke et problem.

https://annoncelight.dk/profile/Maria.baby

Hvor ca i Odense holder hun til ?

Skrevet
  • Author
dealmaker skrev, for 4 timer siden:

Hvor ca i Odense holder hun til ?

Meget tæt på banegården.

Skrevet

Jeg har lidt problemer med, at hun ikke rigtig svare. Hun skriver priserne til mig, og så svare hun ikke på hvad jeg skriver efter. 

Skrevet
Jesss02 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har lidt problemer med, at hun ikke rigtig svare. Hun skriver priserne til mig, og så svare hun ikke på hvad jeg skriver efter. 

Så har du haft mere held end jeg har. Hun har ikke svaret mig overhovedet...

Skrevet

Jeg har prøvet at ringe til hende, men hun afviser bare opkaldet.

Skrevet

Jeg havde ingen problemer med at lave en aftale med hende på sms, så hun har nok bare haft travlt. Men husk at hendes engelsk ikke er så godt, så det er nok en god ide at begrænse spørgelysten til det mest basale.

Skrevet

Jeg spurgte til om hun have tid, hvor hun svarede hvor langt tid jeg have tænkt at blive der. Og så svarede jeg det, og så skrev hun hvilket tidspunkt jeg tænkte mig. Og så svarede jeg på det, og så svarede hun "i am writing to you". Og så svarede hun overhovedet ikke, selvom jeg ringede til hende. Så endte det ud i til sidst, at det overskrev tidspunktet, hvor jeg ikke have fået oplysningerne om adressen. 

Skrevet

Jeg har samme oplevelse som jesss02  hun svarede efter jeg ringede i fredags, at jeg skulle text, så ville jeg lave en aftale idag søndag, jeg har ringet flere gange og skrevet men ingen respons, lidt mærkeligt synes jeg.

Skrevet

Jeg besøgte hende igår. Det gik fint med at lave en aftale og møde hende (en del sms'er frem og tilbage). Hun er rigtig fin, og jeg tror bestemt også billederne passer. Dog har hende, jeg mødte, en sætning tatoveret ned ad ryggen over rygsøjlen, hvilket ikke fremgår af det ene billede, hvor man kan se ryggen, men billederne kan jo være fra før tatoveringen. Men hun er godt nok ung, som allerede pointeret, men i en grad så hun var svær at få ret mange ord ud af - eller smil, endsige øjenkontakt. En del skyldes nok, at hun er ny og sky - og næsten ikke kan begå sig på engelsk. Så man skal være meget enkel og til sagen i kommunikationen per sms. Jeg blev faktisk lidt ramt af situationen, så tankerne kørte lidt, og jeg havde svært ved at "komme i gang". Jeg betalte 300 ekstra for BJ uden, men det var godt nok den mest tilbageholdte og forsigtige udgave, jeg har prøvet. Det hjalp, da jeg fik gummi på og kom om bag hende, så betød det mindre, hvor hun kiggede hen, og at der ikke kom et pip fra hende. Sikke et syn :-). Til sidst sad hun på mig i cowgirlstil men lænet forover, så vi ikke havde øjenkontakt. Jeg betalte for 45 minutter, men fik ikke på forhånd aftalt, om det omfattede 2x happy end. Men da jeg var færdig efter ikke meget mere end et kvarter, havde jeg faktisk ikke lyst til at bringe det op, for hun var allerede i gang, ordløst, med at klæde sig på igen. Så jeg tog derfra med lidt blandede følelser, også lidt samvittighedsnag - for hvad var det lige, der foregik...? Jeg var selv høflig og venlig, smilende, ren og præsentabel, så jeg tænker ikke, at jeg gjorde noget galt. Men hun er saftsusemig godt skåret! Pas godt på hende!

Skrevet
Jankanda skrev, for 6 timer siden:

er det slet ingen i dette forum der har set udsendelsen i tv om ham rumæneren der udnytter unge piger???

Tag det i et andet forum.

Skrevet
Xiphoideus skrev, den 16.10.2024 at 16:21:

Jeg besøgte hende igår. Det gik fint med at lave en aftale og møde hende (en del sms'er frem og tilbage). Hun er rigtig fin, og jeg tror bestemt også billederne passer. Dog har hende, jeg mødte, en sætning tatoveret ned ad ryggen over rygsøjlen, hvilket ikke fremgår af det ene billede, hvor man kan se ryggen, men billederne kan jo være fra før tatoveringen. Men hun er godt nok ung, som allerede pointeret, men i en grad så hun var svær at få ret mange ord ud af - eller smil, endsige øjenkontakt. En del skyldes nok, at hun er ny og sky - og næsten ikke kan begå sig på engelsk. Så man skal være meget enkel og til sagen i kommunikationen per sms. Jeg blev faktisk lidt ramt af situationen, så tankerne kørte lidt, og jeg havde svært ved at "komme i gang". Jeg betalte 300 ekstra for BJ uden, men det var godt nok den mest tilbageholdte og forsigtige udgave, jeg har prøvet. Det hjalp, da jeg fik gummi på og kom om bag hende, så betød det mindre, hvor hun kiggede hen, og at der ikke kom et pip fra hende. Sikke et syn :-). Til sidst sad hun på mig i cowgirlstil men lænet forover, så vi ikke havde øjenkontakt. Jeg betalte for 45 minutter, men fik ikke på forhånd aftalt, om det omfattede 2x happy end. Men da jeg var færdig efter ikke meget mere end et kvarter, havde jeg faktisk ikke lyst til at bringe det op, for hun var allerede i gang, ordløst, med at klæde sig på igen. Så jeg tog derfra med lidt blandede følelser, også lidt samvittighedsnag - for hvad var det lige, der foregik...? Jeg var selv høflig og venlig, smilende, ren og præsentabel, så jeg tænker ikke, at jeg gjorde noget galt. Men hun er saftsusemig godt skåret! Pas godt på hende!

Jeg har også besøgt hende og er helt enig i din anmeldelse. 

Hun er en virkelig flot, ung pige. Ansigtet er kønt og kroppen er virkelig, virkelig flot (meget slank). Jeg er ikke overbevist om, at billederne er af hende, men hun er mindst ligeså flot som billederne.

Indlevelsen var der ikke det helt store af, men det forventede jeg heller ikke med kun 15 min. Hun foretrækker vist doggy, så der ikke er øjenkontakt.

Skrevet
Jankanda skrev, for 21 timer siden:

Venlighed er vist ikke din stærke side...

Læs hvad jeg skrev i torsdags. Hold op med afsporinger,  @Jankanda

• 2 weeks later...
Skrevet
altid klar skrev, den 17.10.2024 at 22:28:

Verden er et grusomt sted og mennesker bliver voldtaget, pint, ja slået ihjel,

Lad være med at afspore, @altid klar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.