Amanduh 163 Skrevet 9. Oktober Kære kolleger Er der nogen af jer der kan anbefale en god bogholder, som ikke har noget imod at man masserer alle dele af sine klienters kroppe? Min nuværende bogholder og jeg har haft nogle... Lad os kalde det misforståelser. Hun sagde hun havde gjort nogle ting som hun så ikke havde gjort, og nu sidder jeg tilbage med regningen. Jeg vil gerne have en som har styr på tingene og kan ordne alt, så jeg selv skal bruge minimalt med tid på alt det med tal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 9. Oktober Amanduh skrev, for 18 minutter siden: Kære kolleger Er der nogen af jer der kan anbefale en god bogholder, som ikke har noget imod at man masserer alle dele af sine klienters kroppe? Min nuværende bogholder og jeg har haft nogle... Lad os kalde det misforståelser. Hun sagde hun havde gjort nogle ting som hun så ikke havde gjort, og nu sidder jeg tilbage med regningen. Jeg vil gerne have en som har styr på tingene og kan ordne alt, så jeg selv skal bruge minimalt med tid på alt det med tal Du må gerne skrive til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 9. Oktober I stedet for en bogholder med tilhørende løn, kan du også lære at bruge E-conomic. Det er et meget nemt og intuitivt, som sagtens kan håndtere din butik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 163 Skrevet 9. Oktober Sliksen skrev, for 3 minutter siden: I stedet for en bogholder med tilhørende løn, kan du også lære at bruge E-conomic. Det er et meget nemt og intuitivt, som sagtens kan håndtere din butik Det siger de alle sammen, "nemt nemt" Jeg har bare ingen interesse i at lære det overhovedet. Jeg har prøvet det første stykke tid jeg var selvstændig, og det er dødens pølse for mig. Jeg vil meget hellere betale mig fra det. Frem for jeg bruger mange timer på at sætte mig ind i reglerne og laver en masse fejl, det bliver alligevel dyrt i sidste ende 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 10. Oktober @Amanduh få dig en registreret revisor i stedet for en bogholder. Det har ret mange fordele. Især i vores branche, er min erfaring fra utallige kollegers ærgrelser over "at stå med regningen efterfølgende". En registreret revisor har et ansvar og lovmæssigt noget de skal levere. Det har en bogholder ikke. De kan rende fra opgaven og lave venstrehåndsarbejde og spaghetti-knuder hvis de vil. Det sker oftere (især i denne branche) end man måske tror. Det er alle de ekstra kroner værd. Prisforskellen er ikke voldsom, og så kan du sove mere roligt om natten. De fleste registrerede revisorer kender bogholdere de samarbejder med. Det er ganske enkelt en god investering hvis man ikke aner et pløk om det og heller ikke interesserer sig for at lære det. De fleste elektroniske programmer og værktøjer der findes har mulighed for at du kan lave en slags "daglig kassekladde" og at dem der arbejder for dig (den registrerede revisor f.eks.) kan tilgå det på dine vegne og stå for det du ikke selv kan overskue. Prisforskellen er et par timers lagengymnastik om året. Så... der er ikke rigtigt noget argument for ikke at gøre det, vil jeg mene. Køb den "ekstra benplads" så du kan fokusere på det DU er god til og få frigivet noget tanketid og noget overskud til andre ting. ...synes jeg Kærligst, Eva 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 163 Skrevet 11. Oktober Eva Nadine skrev, for 13 timer siden: @Amanduh få dig en registreret revisor i stedet for en bogholder. Det har ret mange fordele. Især i vores branche, er min erfaring fra utallige kollegers ærgrelser over "at stå med regningen efterfølgende". En registreret revisor har et ansvar og lovmæssigt noget de skal levere. Det har en bogholder ikke. De kan rende fra opgaven og lave venstrehåndsarbejde og spaghetti-knuder hvis de vil. Det sker oftere (især i denne branche) end man måske tror. Det er alle de ekstra kroner værd. Prisforskellen er ikke voldsom, og så kan du sove mere roligt om natten. De fleste registrerede revisorer kender bogholdere de samarbejder med. Det er ganske enkelt en god investering hvis man ikke aner et pløk om det og heller ikke interesserer sig for at lære det. De fleste elektroniske programmer og værktøjer der findes har mulighed for at du kan lave en slags "daglig kassekladde" og at dem der arbejder for dig (den registrerede revisor f.eks.) kan tilgå det på dine vegne og stå for det du ikke selv kan overskue. Prisforskellen er et par timers lagengymnastik om året. Så... der er ikke rigtigt noget argument for ikke at gøre det, vil jeg mene. Køb den "ekstra benplads" så du kan fokusere på det DU er god til og få frigivet noget tanketid og noget overskud til andre ting. ...synes jeg Kærligst, Eva Tak for tippet Kan du pege mig i retning af en god én? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 11. Oktober Amanduh skrev, for 2 timer siden: Tak for tippet Kan du pege mig i retning af en god én? Ja. En hvilken som helst der ikke er din betalende elsker Undgå de store tunge firmaer i branchen. De vil alle som een enten officielt eller i praksis ikke røre prostitutionsbranchen med en ildtang. De har verdensomspændende virksomhed med firmaer i lande der har meget kort lunte hvad prostitution angår. De kan ikke risikere en shitstorm eller overskrift på forsiden af nyhedsformidlere om at de arbejder for sexarbejdere. Heller ikke selvom det er lovligt dér hvor det sker. De vil ikke associeres med os, da det kan skade deres forretning internationalt hvis de lander i en Shitstorm. Så find en lokal dansk registreret revisor. De kan allesammen lægge tal sammen og kender reglerne. Dem der er "særligt interesserede i sexarbejdere" ville jeg personligt vælge fra på forhånd. Hvis du skal plukke nogen der er særligt kompetente mht. vores branche ville jeg vælge nogen der har mange kunder i andre servicebrancher. De er ikke så svære at finde. FDR (Foreningen af Danske Revisorer) har en medlemsliste opdelt i geografiske områder. https://fdr.dk/find-fdr-revisor/ God "fornøjelse"... jeg hader også opgaven og "har folk til det hele". Bruger også advokat til alt der har lidt for korrekt kommasætning og er tørt Der kan jeg anbefale een der er særligt kompetent mht. vores erhverv. Han er et stort hit. Men han er dyr som bare pokker. Til gengæld tæller han ikke i hele timer men i kvarter, så regningen ikke banker op i nærheden af vores timepriser hvis han kun lige har brugt ti minutter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg