Hop til indhold

Recommended Posts

Så bliver det tid til endnu engang at udforske lidt forskelligt 

Har været her utallige gange de sidste 15 år og synes egentlig at stedet har en generel høj standard og også en ret flot mængde af piger 

Jeg har altid sagt at dette sted var thai massagens 

Volvo.  En  kan du sgu altid regne med.

I går skulle det vise sig at være en smule anderledes jeg ankom klokken 14:17 ifølge mit dashcam som har indbygget atomur

Jeg blev vist ind og modtaget af en pige der kalder sig for BEE eller BI

Vi gik op på den lange gang og kunne se at næsten alle rum var booket og havnet så i det helt nede for enden af gangen

Her  bedte om en times massage hvilket egentlig var mit udgangspunkt også med 500 kontant på briksen hun rettede mig derefter og fortalte at det kostede 550 for en time hvilket så gjorde at jeg lige smed 50'er i mønter og lagde mig til rette på briksen

Nu var ventetiden var som uendelig lang som ventetiden på en knæoperation

.. endelig kom hun og gik i gang kl 14.31

Hun spurgte mig ikke hvilken type massage jeg ville have om den skulle være blød eller hår hvilket irriterer mig en hel del 

Nuvel som jeg lå der gik hun i gang med noget massage som var meget blødt og ekstremt hurtigt hurtigt i den forstand at hun kørte hænderne op og ned af min krop som var det et højhastighedstog 

Jeg bryder mig generelt slet ikke om denne lette og meget overfladiske massage og var faktisk ret irriteret 

Jeg sagde til hende hun måtte gerne tage det roligt men jeg tror hun skal nå en flyver. så hun fortsatte i samme tempo 

Efter 20 minutter blev jeg vendt om hvor hun hurtigt tilbød en form for afslutning 

Jeg synes det er direkte kritiskabelt at man allerede på det her tidspunkt skal bede om flere penge 

Jeg afslog og sagde at jeg ikke har noget batteri på motoren 

Hun satte sig dog mellem mine lår og begyndte at prøve at få liv i motoren og udbrød så 300 ok?

Igen sagde jeg nej tak 

Herefter blev jeg bedt om at sætte mig op så hun kunne massere mine skuldre og nakke.. 

Det er hun uden tvivl ret dygtig til og var faktisk det bedste på hele seancen Hun fik sgu rart nogle muskler og fortalte også at jeg var meget stiv i nakken 

Kort tid efter var det hele slut  jeg kunne begynde at tage tøj på 

Jeg synes selv at der var gået meget kort tid og kiggede på mit ur og klokken var 15:03 

Jeg tog tøj på gik alene ned låste mig ud blev ikke tilbudt vand Cola eller andet 

Står tilbage på gaden i det latterlige efterårs regnvejr.....sætter mig ind i min bil og tænker jeg kunne lige så godt have sat ild til 550 kr 

Jeg var også på stedet for nogle måneder siden for at møde en pige igen

..som var super sød og tynd men der var vist noget med at der var nogen forbi og lige rydde op i hvem der måtte arbejde og ikke arbejde og sidenhen har jeg været der et par gange og modtaget af nogle lidt ældre typer end hvad der før lige var ..

Mr B.P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dokken er desværre ikke hvad det har været før. Min ynglingsmassør var der på et tidspunkt og efter hun forsvandt har jeg haft 2 dårlige oplevelser der.

Der går nok noget tid før jeg kommer der igen og kun hvis nogen begynder at skrive godt om dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja 

Ærligt talt.

Det er jo ren snyderi

Jeg synes det er mere acceptabelt at hvis man går ind og bestiller en times massage i den billige ende nede i de 300 kr

at man så får 45 minutter eller cirka der omkring

men at gå ind og smide høje pris til 550 svetas og stå nede på gaden i øsende regnvejr en halv time senere det skulle for slapt 

Jeg måtte have oprejsning i dag og kørte direkte ud til New Year i Herlev

Dog blev jeg lidt overrasket over at New Year  nu var en helt anden person og en helt anden fysik

...men det gik nu fint jeg kunne jo bare have tjekket om hun var online med annonce hvilket hun ikke var

men hendes telefon er blevet overtaget af en der hedder Herlev Stop 

Oplevelse. t ganske udmærket ikke noget sindsoprivende en sød pige omvandrende Galleri for tatovører

naturlige lunger i den store ende

snakkesalig og imødekommende afslutning med økologisk blow CIM

....og en finger oppe i nummeren på hende ganske udmærket 1300 kr 

30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bread Pitt skrev, den 9.10.2024 at 14:46:

Ja 

Ærligt talt.

Det er jo ren snyderi

Jeg synes det er mere acceptabelt at hvis man går ind og bestiller en times massage i den billige ende nede i de 300 kr

at man så får 45 minutter eller cirka der omkring

men at gå ind og smide høje pris til 550 svetas og stå nede på gaden i øsende regnvejr en halv time senere det skulle for slapt 

Jeg måtte have oprejsning i dag og kørte direkte ud til New Year i Herlev

Dog blev jeg lidt overrasket over at New Year  nu var en helt anden person og en helt anden fysik

...men det gik nu fint jeg kunne jo bare have tjekket om hun var online med annonce hvilket hun ikke var

men hendes telefon er blevet overtaget af en der hedder Herlev Stop 

Oplevelse. t ganske udmærket ikke noget sindsoprivende en sød pige omvandrende Galleri for tatovører

naturlige lunger i den store ende

snakkesalig og imødekommende afslutning med økologisk blow CIM

....og en finger oppe i nummeren på hende ganske udmærket 1300 kr 

30 min

Hun ser flot ud..

Kan du fortælle om hun kunne massere/pirre og hvor er vi henne ca i Herlev?

Tak..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Bee for lidt tid siden.  Bestilte 1 time med nøgen happy ending som jeg plejer det sted. Bee spurgte mig 7 gange om jeg ikke ville have FP for kun 900 mere. Jeg afslog alle gange og det var som om hun blev fornærmet. Har sgu tænkt på om jeg skulle nævne det for chefen men det var sgu nok kun mig........og det var det så ikke. Det er ok at tilbyde mersalg...men ikke blive ved og presse kunden. Vi kunder kommer jo for at slappe af og ikke blive stresset rundt af massøsen. 

Redigeret af Smutje67

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smutje67 skrev, for 16 timer siden:

Besøgte Bee for lidt tid siden.  Bestilte 1 time med nøgen happy ending som jeg plejer det sted. Bee spurgte mig 7 gange om jeg ikke ville have FP for kun 900 mere. Jeg afslog alle gange og det var som om hun blev fornærmet. Har sgu tænkt på om jeg skulle nævne det for chefen men det var sgu nok kun mig........og det var det så ikke. Det er ok at tilbyde mersalg...men ikke blive ved og presse kunden. Vi kunder kommer jo for at slappe af og ikke blive stresset rundt af massøsen. 

Jeg kommer ikke igen hvis der presses på hele tiden for mersalg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dogoa skrev, for 6 timer siden:

Jeg kommer ikke igen hvis der presses på hele tiden for mersalg.

Ja, det er sgu lidt øv. Håber at de får styr på det igen......kan godt lide det sted (lige bortset fra den sidste bøvs):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...