nicey 200 Skrevet 7. Oktober https://nympho.dk/n20265/6982/gorgeous-mellina-gfe-pse-amazing-owo Jeg fik lavet en aftale Fredag for et 45 min visit Lørdag , Hun er vist lige landet , og jeg har så prøvet at være den første , så flueben ved den. Super fin kommunikation på sms , næsten for sød og ordentlig ? Mine forventninger var høje , og skal da lige love for at de blev indfriet. ok diskret vej , og det rigtige opgangsnummer man får. sødt væsen , der nyder sex , økonomien og spændingen , og fik vist sagt 2 gange , at hun virkelig er en stor gave , at nyde lyste og fornøje sig med. superfin behandling , og måtte et par gange bede om forsigtigt og lige skrue tempo ned , ikke hendes skyld , men mig der var så tændt efter denne lækre ungpige , fint skåret , let hvalpet , egne fine c bryster , fræk og tændt , fik hende helt frem til næsten at komme , og måtte så afbryde pga mig selv, Det var hun ikke tilfreds med , så hun fik selv spillet sig frem til klimaks imens at jeg bollede det bedste jeg var lært , og så måtte jeg overgive mig i ren lyst og begær , sød pige og ikke noget forskruet koldt mekanisk endnu , ved kemi tænding , krydret med lidt ordentlighed !!! En varm anbefaling herfra !!! Nicey. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 7. Oktober Ja, når man læser dit review af hende og sammenligner med det andet der er herinde, er det svært at forestille sig at det er samme kvinde der skrives om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 7. Oktober (edited) Jeg har lige, nu her læst den anden anmeldelse , og nej det genkender jeg ikke , er nødt til at sige tværtimod , ved tanken om da hun red , blev nurset , og jeg een gang bad om at hun kom længere ned , og fik de lækreste kys og slikken på halsen , med de store hænder på den fine indbydende popo !!! Og da vi snakkede i entré , uden stress og jag , kunne roommate høre os , så bad om en øjenkontakt for lige at hilse , hun er en anden type , men overvejer at spørge pænt for en threesome ? Tjaa køn lækker pige , og meget ordentligt. Redigeret 7. Oktober af nicey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guffel_Igen 39 Skrevet 7. Oktober Det må næsten være Queen Medeya hun deler lejlighed med og som du har hilst på? https://nympho.dk/n19047/6594/queen-medeya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 7. Oktober Det kan godt passe , jeg så hende så naturel uden noget to impress , har forespurgt til en threesome, men den pris jeg fik , er helt væk ifølge mig , så jeg har arrangeret en ny aftale med Mellina , og kan forstå på SMS før , med aftale i hus , at hun nød mine cowboy tricks igår , så jo er superfint med lidt tænding og begær begge veje, det investerer jeg gerne i , men havde da troet veninden havde bare lidt jordforbindelse , med hensyn til at prissætte et Nice setup , men ak !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 8. Oktober Nå , nr 2 besøg er aftalt , og vil selvfølgelig nævne disse skriverier her , og tilbyde at tage et par billeder , og lægge op her , hvis at hun måtte ønske det ? Jeg ser ihvertfald frem til , ingen tvivl der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicey 200 Skrevet 9. Oktober Nå , lige lidt frisk update !!! Skrev igår til en af cheferne herpå sitet , og fik et pænt svar på at uanset hvad så pga paragraf st. 3,3 bla bla. bliver det bøvlet. så man/jeg må ikke lægge billeder op. lige talt med mellina på tlf for et øjeblik siden , og igen verificeret vores næste 1 times aftale , og hun kan så fortælle mig at hun tilbyder videoopkald , så hun kan verificere sig ? jeg er vidende om at hun var pissehamrende lækker ved mit seneste besøg , og håber da klart at en anden med med en vis anciennitet lægger vejen forbi , så tidligere skriv kan blive vejet og vægtet af. Hun er en lækkerbidsken , og glæder mig til mere , for ussel mammon. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg