Hop til indhold

Denisa Mihaela, Kbh

Featured Replies

Skrevet
Advokat1 skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen, som har erfaringer med denne unge sugarbabe ?

https://sugardaters.com/da/inbox/7qRlmdAxzy

ja , hun vil ikke meget var alfons for sin veninde i en weekend. Ingen oral osv , ved ikke helt om hun er interessant . Men er da til at få aftaler med

Skrevet

Jeg fik øko blow og kom i ansigtet på hende, sex i kondom. Men tror måske jeg var en af de første hun mødtes med og hun virkede ret nervøs og uerfaren på det tidspunkt.

Skrevet
Ericfand skrev, 1 time siden:

Jeg fik øko blow og kom i ansigtet på hende, sex i kondom. Men tror måske jeg var en af de første hun mødtes med og hun virkede ret nervøs og uerfaren på det tidspunkt.

Veninden ? For hun gir ikke oral uden gummi ? Veninden var mariedk. Hun var her kun en weekend 

Redigeret af pænemand

Skrevet

Nej ik veninden, hende.. men som sagt hun virkede ik til at være særlig erfaren, tror måske endda jeg var hendes første og hun gjorde det jeg bad om. Underdanig og usikker.. Det kan være hun er blevet mere sikker nu og ja…

Skrevet
Ericfand skrev, den 8.10.2024 at 20:08:

Nej ik veninden, hende.. men som sagt hun virkede ik til at være særlig erfaren, tror måske endda jeg var hendes første og hun gjorde det jeg bad om. Underdanig og usikker.. Det kan være hun er blevet mere sikker nu og ja…

Så du veninden. Hun ser sød ud

Skrevet
pænemand skrev, for 19 timer siden:

Så du veninden. Hun ser sød ud

Desværre ikke. Men er mest til danske piger.

Skrevet
Ericfand skrev, 1 time siden:

Desværre ikke. Men er mest til danske piger.

Mener om hun var med da i ses. Ja hun et polsk )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.