Hop til indhold

Frederiksberg eller Valby?? Catalina eller jasmin

Featured Replies

Skrevet
Denwod skrev, for 1 time siden:

Nogen der har noget spændende at sige om dem

Jeg har ikke, men der har været en nylig tråd om Catalina, i sidste uge

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har ikke, men der har været en nylig tråd om Catalina, i sidste uge

Man lærer hele tiden ...

Tog chancen med Catalina .. sikke en fejl ..

Først aflyser hun anal 8 min inden jeg er der og tilbyder facefuck og cim istedet. Jeg er i tvivl men tænker hun ser jo sprød ud.

Op på 3 sal og igang efter det finansielle er overstået ( kommer lige fra bad) og igen.

Minus kys som lovet

Minus blow uden - kun kys ved siden af pungen

Da jeg siger facefuck now ryster hun på hovedet og siger nej , og via Google translate tilbyder hun nu bj med gummi .. jeg opgiver og siger frustreret giv mig 500 tilbage ( 50% ) nu og så afslutter vi .. jeg får de 500 og hun skriver med nu kunder der skal bondefanget. Konklusionen

DON'T fo there , med MINDRE DU VIL SNYDES ..

Skrevet
  • Author

Summa Summarum

500kr for 10 mins kys og hj uden gevinst.. sikke et tilbud

Skrevet
Denwod skrev, 1 time siden:

Man lærer hele tiden ...

Tog chancen med Catalina .. sikke en fejl ..

DON'T fo there , med MINDRE DU VIL SNYDES ..

Tak for at du tog en for holdet og valgte at dele. Det bliver til en spiller til billederne i stedet.

Skrevet
Denwod skrev, for 18 timer siden:

Summa Summarum

500kr for 10 mins kys og hj uden gevinst.. sikke et tilbud

Øv en skod oplevelse, det er tilsyneladende kun @Jugger der har oplevet noget positivt ved sit besøg hos Catalina

Skrevet

Har prøvet det før at jeg har haft elendige oplevelser hvor andre har haft gode. Skal ikke kunne sige hvad det er der gør det. Jeg har besøgt Catalina 3 gange med mega hver gang - hver gang gav hun mig en ekstraydelse med som er mellem mig og hende. 

Det er underordnet hvorfor det sker men det er altid uacceptabelt når pigerne (eller os mænd) ikke overholder aftalerne. Jeg besøger hende sandsynligvis igen når jeg får tid. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hello, I am Catalina

Sorry if my english is not that well

I really appreciate guys who speak well of me and I hope to see you all soon.

About the guy who says I didn't do what we ageed. The guy came very dirty to my apartment, and his intimate parts smelled really bad. I kindly asked him I could proceed but it would be with condom only also for bj, and he was not happy about that! I respect my clients with good hygiene and I expect the same in return.

Skrevet
  • Author
Catalina skrev, den 17.10.2024 at 10:59:

Hello, I am Catalina

Sorry if my english is not that well

I really appreciate guys who speak well of me and I hope to see you all soon.

About the guy who says I didn't do what we ageed. The guy came very dirty to my apartment, and his intimate parts smelled really bad. I kindly asked him I could proceed but it would be with condom only also for bj, and he was not happy about that! I respect my clients with good hygiene and I expect the same in return.

Hmm I think you confuse me with an other man, I came directly from the shower In the indoor swimingpool.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.