Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Emmi og Sara forleden til en lækker trekant. Besøget startede med at jeg blev tilbudt lidt at drikke inden jeg fik lov at pille lidt ved begge piger. Herefter satte Sara sig på mit ansigt, mens Emmi suttede mig klar. Jeg startede herefter med at blive redet af Sara, hvorefter hun lagde sig klar i en fræk doggy, inden jeg til sidst sluttede med Emmi i en missionær. Virkeligt fræk oplevelse.

Har besøgt Emmi ad flere omgange, men det var første gang jeg nød hende med an anden pige.

Bestilte 30 minutter og fortryder ikke et eneste sekund. Der blev suttet, slikket og kneppet til den store guldmedalje.

De holder pt. til tæt på Zoo.

Link til Sara: https://annoncelight.dk/showad/403774

Link til Emmi: https://annoncelight.dk/showad/379636

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil også gerne stemme i her, havde en helt fantastisk oplevelse med begge piger. De er virkelig gode, sjove og service minded.

Det kunne klart gentages.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som en god kombi, men sig mig er Emmi ikke lige rigelig fyldig. Er det overhovedet muligt at finde ind til alle herlighederne ?

foretog de to piger sig noget med hinanden også, eller var det kun med gæsten i fokus ?

Redigeret af MrExtra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Emmi er ret stor, også større end billederne. Jeg har fået bedre blow og bedre sex mange andre steder, men hendes humør og måde at være på gjorde det alligevel til en god oplevelse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...