jydskfyr 98 Skrevet 5. Oktober Er der nogen der kender til en køn yngre (måske op til 25 år) som er med på at man kun kigger på hende mens man får sig en spiller, og hvor prisen er sat efter det? Jeg synes ikke det er super fedt at skulle give det samme som hvis man skulle have sex. Og jeg ved godt de fleste piger sælger tid så det kan nok blive svært at finde. Det er jo så derfor jeg laver en efterlysning, så det behøver i ikke fortælle mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 98 Skrevet 5. Oktober jydskfyr skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der kender til en køn yngre (måske op til 25 år) som er med på at man kun kigger på hende mens man får sig en spiller, og hvor prisen er sat efter det? Jeg synes ikke det er super fedt at skulle give det samme som hvis man skulle have sex. Og jeg ved godt de fleste piger sælger tid så det kan nok blive svært at finde. Det er jo så derfor jeg laver en efterlysning, så det behøver i ikke fortælle mig Og jeg glemte at sige at jeg bor på Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg