Hop til indhold

Yngre pige til kun at kigge på

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der kender til en køn yngre (måske op til 25 år) som er med på at man kun kigger på hende mens man får sig en spiller, og hvor prisen er sat efter det? Jeg synes ikke det er super fedt at skulle give det samme som hvis man skulle have sex. 
Og jeg ved godt de fleste piger sælger tid så det kan nok blive svært at finde. Det er jo så derfor jeg laver en efterlysning, så det behøver i ikke fortælle mig :)

Skrevet
  • Author
jydskfyr skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der kender til en køn yngre (måske op til 25 år) som er med på at man kun kigger på hende mens man får sig en spiller, og hvor prisen er sat efter det? Jeg synes ikke det er super fedt at skulle give det samme som hvis man skulle have sex. 
Og jeg ved godt de fleste piger sælger tid så det kan nok blive svært at finde. Det er jo så derfor jeg laver en efterlysning, så det behøver i ikke fortælle mig :)

Og jeg glemte at sige at jeg bor på Sjælland 

• 5 months later...
Skrevet
jydskfyr skrev, den 5.10.2024 at 18:33:

ja , det er muligt at finde på sugardaters f eks, Jeg har mødt en der kun ville slikkes og leges med, og så så på jeg spillede pik bagefter, ret frækt. Jeg legede med hende imens jeg gjorde det og hun red min finger aktivt. Det er da funder for 800 kr . Og hun kom selv ud til mig.
flere derinde giver tilbud om blow og håndjob til sidst. Ved godt det ikke helt er det du søger men tæt )
Men prisen kan være helt i skoven to piger ville have 3000 hver for det ?

Skrevet
vwer skrev, for 15 minutter siden:

ja , det er muligt at finde på sugardaters f eks, Jeg har mødt en der kun ville slikkes og leges med, og så så på jeg spillede pik bagefter, ret frækt. Jeg legede med hende imens jeg gjorde det og hun red min finger aktivt. Det er da funder for 800 kr . Og hun kom selv ud til mig.
flere derinde giver tilbud om blow og håndjob til sidst. Ved godt det ikke helt er det du søger men tæt )
Men prisen kan være helt i skoven to piger ville have 3000 hver for det ?

Der er generelt nogle piger på SD, der lever i en anden verden, mht. forventet betaling

Men, der er også ind i mellem, annoncer på feks AL osv. hvor der tilbydes noget ala det du søger

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.