Hop til indhold
Jankanda

dating 60+ del 3

Recommended Posts

nånå

Havde skrevet med en moden ( ældre end mig ) dame, vi startede med det frække, men endte med at skrive om hverdags-ting, efter 3 ugers skriveri skulle vi så mødes...
Hun var noget tykkere end det var antydet på hendes billeder, vores humor var noooget forskellige ( hun har ingen eller ret dårlig humor ) og det endte med at hun en hel eftermidag sad og snakkede om hendes liv og hende selv....Det eneste jeg tænkte på, skal hun kneppes eller ikke, og det blev så ikke...fandt på en god undskyldning og kørte min vej.

Ellers har jeg et par stykker, hvor vi bare skriver sammen, de skriver gerne om deres sexliv...lidt underligt, men også underholdende. Den ene, hun nærmer sig de 70, har 3-5 mænd måske flere, der kommer og knepper hende engang imellem...nå ja hende har jeg mødt en enkelt gang, hun blvier let liderlig, meen...hun er ikke helt min kop te. Men tænker da jeg besøger hende igen og ser hvad vi har lyst til, hun kan godt lide en finger i numsen og det synes jeg er frækt. 
Den anden er en tidligere nabo, også ældre end mig, helt tilbage fra 2017 tror jeg det var...vi fik fornylig kontakt igen, dengang kyssede vi kun lidt, men hun er en dame der er vild med sex...hun er til store pikke, der kan i lang tid. Jeg er dog normalt udrustet, så det bliver nok ikke til noget frækt der. Jeg kan huske at hun kendte en anden nabo, som jeg så sagde ja til at hjælpe med noget i hendes hus, hooold da kæft hun så godt ud, der var ikke noget, tror også hun havde en kæreste...men for pokker da..

Helt tilbage i 2013 fandt jeg mig en kæreste, ret speciel historie...ja, det holdt desværre kun i 3 mdr.
Hun er alternativ behandler og jeg var hos hende til behandling. Kan ikke huske hvorfor, men blev inviteret hjem til hende til te og snak. Vi sad inde i et rum hvor man kunne lukke døren. Hendes mand gik rundt i huset og virkede nok lidt mistænkelig. Hun så ret godt ud, fantastisk udstråling og pæn krop. Pludselig var vi på gåtur ved en strand og langt væk fra andre folk og hun var helt vildt liderlig efter mig...hun havde en virkelig flot fisse. og lækker røv. 
Hun flyttede fra sin mand og vi indledte et forhold. vi boede dog ikke sammen.  Hun var bisexuel, så jeg håbede jo på en extra dame i sengen på et tidspunkt. Hun kunne virkelig noget med hendes fisse når hun red mig. Desuden tissede hun på gulvet når vi var i bad sammen, det har jeg ikke siden oplevet. På et tidspunkt spurtge hun " er du til analsex" og da jeg sagde ja, varede det ikke længe før jeg havde to fingre oppe i røven...det kom lidt bag på mig, som man siger, trorde jo det var til hende. Men det tøvede hun lidt med..jeg var dog ikke helt vild med de fingre og det tændte mig ikke rigtigt. Husker vi var i sommerhus og hun var igen liderlig og så  satte hun sig på alle 4 med røven strittene i vejret ude på terrassen, ude i det fri, tror dog ikke naboerne kunne se med, men frækt var det...husker jeg tog hende længe bagfra der i solen og man kunne høre vandet. Kunne nyde synet af hendes numsehul, men hun var ikke klar til det, sagde hun...
efter et stykke tid, blev hun dog frusteret, det viste sig at hun kunne ikke få orgasme med mig, jeg forsøgte elelrs ihærdigt...men det løb ud i sandet. Ikke på en særlig rar måde, og for et par år siden kom hun faktisk og sagde undskyld. 

Nå, men nu er det jo 2024 og man er blevet 60 år og det er ikke så nemt længere...men regner da med at komme på nogen dates senere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker da også, det kunne være interessant at have kontakt med ældre single kvinder (dvs kvinder på min egen alder :P), hvor man også kunne snakke om sex .. 
Mine behov og min måde at udtrykke mig på er nok ikke helt så kontant som @Jankanda - snarere et lidt mere stilfædigt personlig bekendskab.
Jeg er bare nødt til at holde mig tilbage, fordi min aldersgruppe kun tænder mig meget begrænset.
Må jeg desværre indrømme.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne faktisk godt tænke mig en pige på 60-65 - problemet er blot, at jeg ikke tænder på kraftige kvinder - hellere slanke/tynde typer - og dem er der lidt langt imellem i den alder. Syntes også at der er mange kvinder i den alder, som har tabt lysten til sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sunny skrev, for 2 timer siden:

problemet er blot, at jeg ikke tænder på kraftige kvinder - hellere slanke/tynde typer - og dem er der lidt langt imellem i den alder

Uh ha ja, osse mit dilemma. Har altid været det.
Det har det altid været, jeg var let til moderat overvægtig som teenager, og turde slet ikke nærme mig de slanke piger ... 

sunny skrev, for 2 timer siden:

Syntes også at der er mange kvinder i den alder, som har tabt lysten til sex.

En del er enker - måske efter et langt, solidt ægteskab.
Mange af dem kan slet ikke rumme at være intim med en anden mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...