mr.swingking 41 Skrevet 4. Oktober, 2024 Inden mit besøg var jeg opstemt af at jeg endelig skulle møde en GP der ikke var fake-foto og som andre har anmeldt. https://annoncelight.dk/showad/405476 Men måske det blot er fordi alle vi mænd bare har forskellige præferencer og mål. For fakta er at det var en flad ligegyldig oplevelse samlet set - for mig, og for andre er det måske fint og lækkert. lang historie kort. Hun er sød, hun er hende på billederne (undtagen det billede hvor hun er nøgen og hovedløs). Hun er ikke så fast i det som billederne udtrykker. Og bryster er som sagt ikke med den fasthed som billederne giver indtryk af. Hun er glad, hun er ligeglad og uengageret. Blow var knapt et blow da hænderne gjorde det meste. Hun jappede igennem hele agten og jeg kunne knapt holde bette frederik stående imens. Massagen….. den var skøn - badet var skønt. Det var sådan set det. genbesøg …. Nope 4 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2539 Skrevet 5. Oktober, 2024 (edited) Tak for advarslen, som du selv skriver Og som andre skriver. Redigeret 5. Oktober, 2024 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cartoon 1 Skrevet 10. Oktober, 2024 Have selv samme oplevelse tidligere så genbesøg nope 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg