Hop til indhold
Nallenulle

Trans Angelina

Recommended Posts

Ja, jeg besøgte hende i Vejle for et års tid siden. Jeg var ikke imponeret. 

Vi havde aftalt 30 min med nogle få elementer, og vi mødtes. Opgangen var snusket, hendes påklædning og udstråling var ret kedelig i forhold til hendes billeder. Hendes attitude og engagement var overfladisk, ligegyldigt og kedeligt. Hun bandt mig til en stol og kunne ikke komme til, løsnede mig igen, fik mig ned på knæ, stak sin halvslappe pik i munden på mig og 'kom' 2 gange på 30 sekunder... dvs det jeg fik i munden var surt pis og jeg var ved at kaste op...

Hendes billeder er fantastiske, men det er desværre også det eneste positive ved hende.

Redigeret af Thalaron

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thalaron skrev, 1 time siden:

Ja, jeg besøgte hende i Vejle for et års tid siden. Jeg var ikke imponeret. 

Vi havde aftalt 30 min med nogle få elementer, og vi mødtes. Opgangen var snusket, hendes påklædning og udstråling var ret kedelig i forhold til hendes billeder. Hendes attitude og engagement var overfladisk, ligegyldigt og kedeligt. Hun bandt mig til en stol og kunne ikke komme til, løsnede mig igen, fik mig ned på knæ, stak sin halvslappe pik i munden på mig og 'kom' 2 gange på 30 sekunder... dvs det jeg fik i munden var surt pis og jeg var ved at kaste op...

Hendes billeder er fantastiske, men det er desværre også det eneste positive ved hende.

Det lyder lækkert! Tror bare jeg springer over:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...