Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har iblandt de 200+ GP jeg har mødt på min vej ikke mødt en der ikke ville slikke. En del der ikke ville slikke uden kondom, hvilket jo er rimeligt nok. Jeg har kun mødt en, der ikke ville have at man suttede på hendes bryster - Det var Paris på Sexyclub.

Det er straks meget værre når jeg skal komme i tanke om piger, der er gode til at give blowjob. Der er pænt mange, som har imponerende lidt indsigt i hvad pikken kan lide. Der er heldigvis en stor del, som gør det hæderligt. De tre bedste jeg kan komme i tanke om (af dem der stadig er aktive) er Kay i Brønshøj (ingen annonce og dermed intet link p.t.), Aghata - https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-guide-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure (ved godt linket ikke er klikbart, men du finder hende.nok).  Den sidste er Alice der som en af meget meget få har kunnet sutte mig til udløsning. 

Jeg har kun været sammen med Isabella en gang hvor vi ikke nåede fransk til mig, men hun suttede på min tommelfinger og boy oh boy jeg tror hun kan sutte pik så englene synger.

Lad os høre hvad du selv finder ud af :-)

K

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.