Hop til indhold

Ava - Esbjerg - Super godt - lange frække ben.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293447

Er du til Smuk ung Thai pige med lækre lange ben, så besøg Ava. Højde 168 cm, 27 år tror jeg passer.

Hendes krop er fantastisk, hverken slim eller buttet, lige midt imellem. Hun var klar i fræk lingerie og high heels..hmm. Hun er smuk, fræk, sød, naturlig og kysser vidunderligt. Massage kan jeg ikke udtale mig om, vi havde dejlig intim sex i 40 min. og inden sex dejlig bj. Vi sluttede med at ligge tæt sammen og tale om mangt og meget.

Hendes bryster er lavet, men på en god måde og må krammes og røres. Naturligvis fuldstændig barberet og velsmagende. Hun taler perfekt engelsk.

Bemærk der er ikke mulighed for bad.

Du skriver med "mutter" på dansk og ikke Ava. 

Hendes slanke lækre ben gør at hun bare er et most at prøve..

Samme sted er en anden pige Mariya

https://annoncelight.dk/showad/345520

Hun er nornal højde, bare lidt mave, men ikke noget der gør noget, hun er fantastisk og sex er meget meget intimt, lidenskabelig og dejlig, med meget øjenkontakt og dybe kys.

Skrevet
ThaiLover4Ever skrev, for 4 timer siden:

Samme sted er en anden pige Mariya

https://annoncelight.dk/showad/345520

Har været på stedet flere gange og besøge Mariya (hun er fremragende!) og en Iris for ikke så længe siden. Fint sted, men har de så en almindelig seng i et af rummene, eller hyggede du bare med Ava på en massagebriks ?

Skrevet
  • Author

Jeg har altid været i rummet til venstre med massage briks.

Med Ava's højde så fik hun en tur stående, foroverbøjet over  briksen. :P  Da jeg besøgte Ava så jeg at der en rum til højre også. Så ikke hvordan den er indrettet. 

Gad vist om mutter og pigerne bor på 1 sal. !? 

Korrekt, Mariya er fremragende der er noget ved hende der tænder mig vildt. 

Fortsat god dag.

Skrevet

Lyder spændende og tiltalende….Ligger det diskret eller?

Skrevet
  • Author

Det ligger i stort kryds i et hus med solcenter i den ene ende. Men kan parkere i gård bagved og indgang i gavl. Så ok diskret...den ene vej hedder stormgade og ligger på vej ud af centrum.

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, den 4/10/2024 at 18:07:

Har været på stedet flere gange og besøge Mariya (hun er fremragende!) og en Iris for ikke så længe siden. Fint sted, men har de så en almindelig seng i et af rummene, eller hyggede du bare med Ava på en massagebriks ?

Jeg har også besøgt Mariaya. Det er ganske rigtigt , hun er fremragende. Virkelig god og grundig massage, hun kyssede , og jeg havde ikke bedt om det eller betalt ekstra for det , dejlig sex. Hun havde den helt rigtige attitude , lidt genert , diskret smilende og venlig. Jeg kan varmt anbefale hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.