Hop til indhold

Gangbang i midtjylland 6/10

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har ikke prøvet et gangbang før, men søger efter et på søndag efter kl. 16.00. Der er umiddelbart ikke noget under "SEXEVENTS" på denne side, men måske jeg var heldig at noget skete omkring midtjylland på søndag efter kl. 16.00. Det er måske et longshot, men det er der jeg har muligheden for at prøve det af.

Fingers crossed.

Hav en god dag allesammen.

Skrevet
DarrogMig skrev, for 19 timer siden:

Det er jo godt nok ikke søndag, men

Ikke noget reklame, tak.

Skrevet

Fejl. Ville havde linket til samme annonce som Julius. Havde ikke set det var det samme, da linket var dødt.

Redigeret af GBlover

Skrevet
Julius skrev, for 8 timer siden:

Og nu er link nr. 2 også dødt, dem foreslår jeg ikke mere ...

De var gode nok. Jeg havde set deres annonce tidligere på ugen, den tog de ned. I dag tog de den også ned, i noget tid i hvert fald, men det blev afholdt.

Skrevet

Julius' indlæg med linket til annoncen er blevet fjernet.
Her er linket: https://annoncelight.dk/showad/412488

Der var mange der havde tilmeldt sig, vi var 4 fyre der mødte op til at give hende, det hun ville ha', pik og penge.
I annoncen beskrives der godt hvad man kunne forvente. Hun fik i alle huller og vi kunne aflevere når og hvor vi havde lyst. Det blev dog ikke til dp. Det meste af tiden havde hun enten en i fissen og munden eller en i røven og munden. 
Hendes røv var stram i starten, den blev mere og mere udspilet som gb'et skred frem. Til slut var den godt udspilet og så dejlig brugt ud.

Hun var ikke helt nøgen, men havde sandaler på i sengen. Villig kvinde der var glad for flere om sig.

Redigeret af GBlover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.