Hop til indhold

Mia Trans

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag besøgt transpigen Mia i København. Jeg starter lige med følgende score:

Alt i alt: 8 ud af 10

Mia får ikke 10 ud af 10 af mig pga. følgende:

1. Outfit: Jeg blev mødt i en stof badekåbe, som jeg slet ikke tænder på (jeg hader badekåber). Hvad er der galt med små trusser og en lækker BH? Det ville i hvert fald have virket for mig.

2. Udseende: Ansigtet var smukt nok og det er helt klart hende på billederne, men jeg savnede lidt mere makeup; det kan jeg godt lide.

3. Hår (fake?): Ud fra hvad jeg kan se på billederne, så ser hendes hår ægte ud. Men i mit besøg var hendes hår mere rødt/orange end blond; dog er det ikke det der er problemet. Det ligner bare ikke at det er hendes rigtige hår; måske noget paryk eller lignende? Jeg ved det ikke. Jeg er ikke sikker, og forstår det heller ikke hvis det passer. Jeg vil have knaldet hende, selv hvis hun havde kort hår. Jeg har ikke spurgt hende om det, da jeg tænkte det muligvis vil ødelægge stemningen.

Mia får dog 8 ud af 10 af mig pga. følgende:

1. Dejlig blød slank krop med lækre pigehænder og frække negle. Hendes læber var dejlig bløde da jeg kyssede dem; og hun smagte rigtig godt.

2. Hendes pik er uden i tvivl de 22 cm hun skriver om og pikken var uafbrudt stiv i de ca. 15min. jeg var der. Det var også en dejlig 69'er jeg havde sammen med hende.

3. Mia er hvad jeg vil kalde en flad brystet pige, som jeg slet ikke har noget imod. Jeg elsker bryster i alle størrelser og tænder på den anden side overhoved ikke på falske bryster. Det var godt hun ikke havde det, da jeg besøgte hende. Ved selvfølgelig ikke om hun overvejer silikonebryster; det håber jeg ikke.

Jeg bestilte 15min. som værende aktiv. Hendes numsehul er fucking stram. Så hvis din pik er større end min, så tror jeg hun vil skrige når du boller hende. 

Og her til slut vil jeg sige, at hvis du er passiv så er jeg ret sikker på hun vil nyde at gennem-kneppe dig med sin powerful dick, som hun selv beskriver.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.