Hop til indhold
Prinz

Margarita - Laperla

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg var lige et smut forbi Laperla og besøge Margarita i dag http://side6.dk/resultatside/?q=laperla billederne er falske, så linket er for så vidt irrelevant.

 

Jeg ringede for at høre om en aftale med Margarita og fik en rigtig sød tele dame i røret :) kunne høre på hendes accent at hun næppe var indfødt dansker, men fuldt forståeligt dansk talende og virkelig sød og service mindet at tale med (pikspillere begynd i bare at ringe :D ) Fik en aftale og der var intet problem med at angive et ca tidspunkt for ankomst - skønt :)

 

Laperla ligger virkelig disket, selv om det ligger helt ud til Randersvej ved Spørring. Selv om jeg havde været forbi stedet for ca et halvt år siden (hvor jeg dog blev brændt af for en aftale) så lykkedes det mig alligevel at køre forbi stedet, simpelthen fordi det ligger virkelig diskret, og dog så alligevel meget tæt på E45.

 

Da jeg ankom vidste jeg ikke hvor jeg skulle gå ind, men tog chancen med fordøren. Døren blev åbnet af en kvinde, som jeg formoder er "mutter" på stedet og jeg blev inviteret ind i en hall. Her spurgte hun hvilken pige jeg ønskede og jeg svarede Margarita - egentlig dumt, for når nu billederne er falske, kunne jeg jo lige så godt have set den anden pige an også....

 

Margarita kom ud fra en anden stue og vi aftalte en time (Margarita har lidt flere former end pigen på billedet, især på maven. Hun har dog stadig timeglas figur og da jeg senere tog hende i en doggy, var det et par lækre faste hofter jeg havde fat i, og ikke sidedeller. derudover er der et per enkelte "tusser"). Jeg betalte, hvorefter vi gik nedenunder til "hyggerummet". Jeg beholdt underbukserne på, men smed alt andet tøj og lagde mig på sengen. Margarita smed alt, med undtagelse af et par selvsiddende strømper og kom over på sengen (ville nu godt have pakket lidt ud selv, men ok) Margarita hev straks mine underbukser af og begyndte på det superfranske - godt nok lige til sagen tænkte jeg :D (jeg forstod først lidt senere at Margarita ikke taler ret meget andet end polsk - og når man ikke kan konversere sprogligt, kan man jo lige så godt go til "bodylanguage" :mrgreen:  )

 

Margarita giver lækkert vådt superfransk med spil med tungen :-P  Derefter var det min tur til at lade tungen gå på opdagelse :-P Hendes bryster er MEGET følsomme og de skal tages med stor nænsomhed. Missen er lækker og der blev på intet tidspunkt brug for kunstige glidemidler (missen er glat og ikke pikant, som der står i annoncen) Margarita er vist ikke rigtig til kys, og da slet ikke tungekys - øv.  Derefter gik vi til missionær og siden doggy. Her var Margarita desværre noget passiv med en "bare brug mig" attitude :???: Efter at jeg var kommet i doggy, lagde vi os tæt sammen og tog en slapper. Eftersom Margarita var gået lige til sagen, var der på dette tidspunkt knap gået 20 min (rummet har et diskret væg ur, og ikke et bimlende æggeur eller mobil alarm - lækkert initiativ) og pga Margaritas manglende ordforråd på alt andet end polsk, havde jeg ikke fået en klar aftale om hvor mange gange jeg måtte komme. Jeg lå derfor og tænkte at hvis jeg kun måtte komme en enkelt gang, ja så blev det sq en lang resterende time!!!

 

Efter lidt tid tog jeg Margaritas hånd, og lagde den ned på min lille ven - det fik den øjeblikkeligt til at live op :D Margarita virkede til at blive lidt overasket over dette og jeg tror faktisk også det tændte hende :-P  Hun gik staks i gang med at sutter den helt hård og gjorde et ihærdigt forsøg på at få mig til at komme. Jeg kommer dog sjældent på denne måde og jeg tror faktisk hendes faglige stolthed led et lille knæk her :mrgreen:  da jeg ikke rigtig kom, øgede hun indsatsen med hånden samt bid - det havde bare den stik modsatte virkning, så jeg vippede hende om på ryggen hvorefter jeg kærtegnede hende med kys og tunge - fik denne gang ligefrem et par små tungekys, så hun måtte altså være blevet tændt :-P  Derefter tog vi en tur i missionær, igen krydret med et par enkelte tungekys :-P  og derefter doggy, hvor jeg igen kom :D 

 

Igen var det tid til lige at få pulsen i ro. Margarita sagde "need sleep" hun havde altså også brug for at slappe af ovenpå den tur. Men min lille ven var nu ikke færdig endnu :mrgreen:  Efter at pulsen var faldet til ro igen, lagde jeg op til endnu en tur (der var stadig lidt tid) men Margarita lod forstå at der ikke var tid til en fuld tur. Fik hende dog med på at sutte og hjalp så selv til med hånden. Ved fælles hjælp, fik vi således afsluttet vores lille stævnemøde i en omgang mega fransk :D 3 udløsninger på under en time, er vist ny personlig rekord, men Margarita var jo også i gang fra nærmest første sekund :-P

 

Konklusion: Jeg fik en rigtig god omgang sex, men manglede altså det verbale samspil og der bliver derfor næppe til en gentagelse. Men er man til en omgang direkte sex, så er Margarita abselut anbefales værdig :)  

 

PS: Margarita have lidt "rygerhoste" men smagte på ingen måde af røg i de korte kys der blev udvekslet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok tak skal du have jeg kender en af pigerne meget godt men hun har ikke været her i lang tid, hun har fortalt mig det er bordel mutter der sider og snakker med alle der ringer i øvrigt har stedt de samme piger som er i Auning/Hvam og Engtoften i Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har bemærket at billederne (selv om de er fake) kører lidt rundt mellem de forskellige steder. Men de 2 gange jeg har ringet har det været 2 forskellige jeg har snakket med, og det virkede bestemt ikke som om at det var hende "mutter" der tog imod da jeg kom, som jeg havde snakket med. Håber de behandler pigerne ordentligt, så det ikke er det næste sted politiet lukker....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

 Håber de behandler pigerne ordentligt, så det ikke er det næste sted politiet lukker....

 

...da jeg er lidt newbie på området, er det sådan at politiet lukker stedet hvis pigerne ikke bliver behandlet ordentlig ????.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...da jeg er lidt newbie på området, er det sådan at politiet lukker stedet hvis pigerne ikke bliver behandlet ordentlig ????.

 

Tjaaa pigerne er jo nok glade nok for at tjene penge. Hvis de tjener godt (i forhold til hvad de er vant til) så betyder det vel ikke alverden for dem, hvor stor en del "mutter" "pimpen" eller andre tager, men det har jo betydning i forhold til dansk lovgivning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Tjaaa pigerne er jo nok glade nok for at tjene penge. Hvis de tjener godt (i forhold til hvad de er vant til) så betyder det vel ikke alverden for dem, hvor stor en del "mutter" "pimpen" eller andre tager, men det har jo betydning i forhold til dansk lovgivning! 

 

...kender ikke lige den Danske lovgivning på området med hensyn til behandling af pigerne, siden at politiet kan lukke stedet !!!!

 

men er der en grænse/loft på hvor meget en "mutter/host" må tage som deres del i forhold til dansk lovgivning ????

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

...kender ikke lige den Danske lovgivning på området med hensyn til behandling af pigerne, siden at politiet kan lukke stedet !!!!

 

men er der en grænse/loft på hvor meget en "mutter/host" må tage som deres del i forhold til dansk lovgivning ????

 

Vil ikke medvirke til ydelige afsporing af anmeldelsen. Du kan spørge i "generelt" så er jeg sikker på at du nok skal få et præcist svar!

 

PS: Når/hvis MOD kommer her forbi, bedes indlæg uden relevans til stedet/pigen slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman

Vil ikke medvirke til ydelige afsporing af anmeldelsen. Du kan spørge i "generelt" så er jeg sikker på at du nok skal få et præcist svar!

 

PS: Når/hvis MOD kommer her forbi, bedes indlæg uden relevans til stedet/pigen slettet.

 

Det er absolut relevant at drøfte om der er en alfons/rufferske der står og skummer fløden og presser pigerne.

Det er en del af  anmeldelsen at vide hvad man går ind til.

 

Det er ulovligt og personligt mener jeg en tur i brummen er velfortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er absolut relevant at drøfte om der er en alfons/rufferske der står og skummer fløden og presser pigerne.

Det er en del af  anmeldelsen at vide hvad man går ind til.

 

Det er ulovligt og personligt mener jeg en tur i brummen er velfortjent.

 

Så læs dog tråden ordentligt! Grækeren spurgte generelt til den danske lovgivning og det ønsker jeg ikke at lade min anmeldelses tråd udvikle sig til! 

 

Ang stedet La Perla, så har jeg ingen grund til at tro at pigerne bliver behandlet dårligt. Jeg kan kun sige at jeg fik en go service på et pænt sted af en sød pige.

 

Men ja hvis der skulle foregå noget ulovligt, så deler jeg så sandelig din holdning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alleviator

Vi skal lige tilbage til anmeldelsen, som Prinz er inde på.

 

I Generel debat kan spørgsmål omkring lovgivning, bagmænd og lignende genoptages hvis det ønskes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...