Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Havde den fornøjelse og besøge Saga hos Episke D2/10 og hvilke oplevelse. 
Sød om venlig damen, så var nem og komme i kontakt med. 
Havde bestilt 60min 
Episk inkl. prostata massage & varm olie.
Under bookning fortalte jeg at det var midt 3 besøg hos Episke og så frem til det. 
Blev mødt af en utrolig sød og også pæn damen. 
Find lige en snak om mine forventninger inden, jeg skulle ligge mig på maven på den opvarmede briks. 
Der fra massere af olien på ryg balde og lille manden. :-)
Efter 15min vil jeg tro, om på ryggen, og så blev det vildt.
Igen massere af olie på lille manden og  rundt om. 
Blev masseret på boller og skaft, så man bliver godt tændt, hvilket jeg efter de 2 andre besøg fik at vide man skulle slappe af, syntes også det lykkedes for mig denne gang. 
Men da så selve prostata massagen startede blev det virkelig svært, hvilken dejlig ophidsene virkning. 
Så blev der så skiftet mellem prostata massage og penis massage, så man kommer i den 7 himmel. 
Kan du sige jeg har aldrig oplevet noget lignende i mine 47år, og er bestemt ikke sidste gang.
Så Sags vi ses bestemt igen. 

https://www.episkm.com/koebenhavn

Skrevet

Hvordan skulle du sige att Saga ser ud? Sexy? Smuk? Helt ok? Er lidt mer nysgerig på hvordan hon ser ud. Hved godt at det ikke er ”the point” på episk massage at fokusere på pigen men det er lidt viktigt for mig att den som giver mig massage ser godt ut.

Og bruger hun håndsker vid prostatamassage?

Redigeret af Fredrikvem

Skrevet
B-ande skrev, for 14 timer siden:
Efter 15min vil jeg tro, om på ryggen, og så blev det vildt.
Igen massere af olie på lille manden og  rundt om. 

Min hovedregning siger mig, at hvis du bestilte 60 min opmærksomhed og 15 min gik til rygmassage mm. så udgjorde lingam massage mm. 45 min! Fedt!

Skrevet

Saga er fantastisk. Selvom det er alt for lang tid siden jeg besøgte hende sidst. 

Ville ønske hun tilbød længere end 60 minutter. Al tid med Saga er skønt, og jeg tror oprigtigt hun nyder at se mænd vride sig af lyst under hendes behandling. 

Skrevet
Spectrum skrev, for 7 timer siden:

Hvad giver du for sådan en omgang?

Han har skrevet, hvad han bestilte og linket til hjemmesiden, hvor der er en prisliste. Men de har gemt den lidt, den kommer først, når man vælger at bestille tid. Prisen for 1t m. varm olie og prostata er 1.600,-
https://www.episkm.com/book-online-1

Skrevet
  • Author

Ja lige nøjagtigt 1600kr alle pengende hver.

Skrevet
  • Author
Fredrikvem skrev, den 4.10.2024 at 10:15:

Hvordan skulle du sige att Saga ser ud? Sexy? Smuk? Helt ok? Er lidt mer nysgerig på hvordan hon ser ud. Hved godt at det ikke er ”the point” på episk massage at fokusere på pigen men det er lidt viktigt for mig att den som giver mig massage ser godt ut.

Og bruger hun håndsker vid prostatamassage?

Spinkel pige, med små bryster, og i mine øjne en smuk pige. 
hun bruger handsker hvilket jeg syntes er lækkert, for hygiejnen, var så afslappet og væk så jeg ikke kunne fortælle hvor mange finger hun brugte. 

Skrevet
B-ande skrev, den 7.10.2024 at 12:29:

Spinkel pige, med små bryster, og i mine øjne en smuk pige. 
hun bruger handsker hvilket jeg syntes er lækkert, for hygiejnen, var så afslappet og væk så jeg ikke kunne fortælle hvor mange finger hun brugte. 

Takk for dit svar. Har 2 spørgsmål.

1. Er det 60 min (all tid) på prostatamassage eller mest lingam massage og sen prostata når det er tid før udløsning?

2. Hvilken position er prostatamassagen i? Er man på rygg eller mave?

Redigeret af Fredrikvem
Stavfejl

Skrevet
  • Author
Fredrikvem skrev, for 21 timer siden:

Takk for dit svar. Har 2 spørgsmål.

1. Er det 60 min (all tid) på prostatamassage eller mest lingam massage og sen prostata når det er tid før udløsning?

2. Hvilken position er prostatamassagen i? Er man på rygg eller mave?

Var skiftevis lingam og prostatamassage og nogle gange samtidig, lå på ryggen hvilket var rigtig behaligt. Skal helt sikkert prøves igen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.