sailor 340 Skrevet 1. Marts, 2014 Der er efterhånden længe mellem jeg besøger dem, fredag var en undtagelse. Jeg blev masseret af en ung pige, hun virkede meget fast i det. Jeg vil egentlig helst masseres af de lidt mere modne, da de ofte kan tage bedre fat, dette var en undtagelse. Jeg fik en helt igennem fantastisk massage, faktisk så god, at jeg i nat "sov i gennem". Jeg er typen der kan vende og dreje mig og småvågne i løbet af en nat. Derfor nyder jeg weekender rigtig meget, da jeg så kan få udhvilet - jeg er egentlig A-menneske, men nyder at så et par timer længere end til hverdag. Massage var rigtig dejlig, hun var oppe at stå på mig flere gange. Der var også lidt underholdning, på et tidspunkt var der gang i 3 massager og i rummer helt bagerst havde en bestilt 2 timers massage. Han jamrede og beklagede sig, ikke fordi han ikke kunne lide det, men hende der masserede ham, gik åbenbart til den, til alle pigerne højlydte fnisen, faktisk syntes jeg også det var lidt sjovt. Det endt med et rigtig godt hj, af en sød og dejlig pige, jeg fik desværre ikke hendes navn Jeg måtte gerne berøre hende. Hende skal jeg snart besøge igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Al Capone Skrevet 1. Marts, 2014 Dejligt med noget nyt fra Randers. Hvad var pris. Bad du om HJ eller lå det i luften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 1. Marts, 2014 600,- og det kom helt af sig selv. Hun nikkede og pegede og jeg sagde ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 12. Marts, 2014 Sjov beskrivelse af ham, der havde bestilt to timers tortur. Så kan han lære det . Tag kun en time . Har vist fået massage af den samme pige som du. Det er helt ok massage, særligt når hun går rundt på ryggen og må holde i en træstav imens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Love2fly 2 Skrevet 28. Maj, 2014 Har været hos jiramon i Randers idag og kan bare være enige med de andre anmeldelser! Blev masserede i en periode af 2, hvor den ene "gik" på mine ben med sin træstav, mens den anden gav hård massage på ryg og nakke! Lige hvad jeg trængte til...er helt sliten i alle muskler her selv 12 timer senere. Fik et lille kram på han der nede og spørsmål om mer, men var i slik lykkerus af massagen så jeg skippede afslutningen. Helt klart den hårdeste og mest grundige massage jeg har fået i Randers på meget længe! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg