Afynbo 0 Skrevet 3. Oktober, 2024 Er der nogen der ved hvem man kan møde på koldingvej i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 3. Oktober, 2024 Sidst jeg var der. Læs 4 mdr. Siden Tror det var en hen. Jeg forlod stedet uden at gå videre med dialog. Der var no bad feelings fra personen. Kommer der ikke før der er skrevet pisitivt om stedet. Damn i gamle dage var det et fint sted. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 4. Oktober, 2024 Taler vi om Koldingvej neden for bakken eller på Søndermarken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 5. Oktober, 2024 Thaimassageentusiasten skrev, for 17 timer siden: Taler vi om Koldingvej neden for bakken eller på Søndermarken? Jeg skriver den oppe på bakken. Ca nummer 150 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaimassageentusiasten 27 Skrevet 6. Oktober, 2024 Dér har jeg også haft gode oplevelser tidligere. Tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg