Hop til indhold

Recommended Posts

For ca. 4 uger siden besøgte jeg Søborg Thai Massage for at få lidt massage. Søborg Thai Massage virkede som et udmærket sted at prøve. Jeg ringede og der var tid en time efter. Stedet er meget nemt at finde og det samme gælder parkering. Stedet er en høj kælder og lokalerne er pæne og rene. Som sagt skulle jeg "kun" have massage, men blev overtalt talt til massage med håndtrold. Hende jeg blev masseret af er også ejeren af butikken. En meget sød kvinde der taler godt dansk.

Massagen var absolut i den bedre ende af skalaen og hendes HJ også ganske godt. Jeg tror ikke der bliver tilbudt andre ydelser, men det der er på menuen gør hun godt. Hun var påklædt under hele seancen og tror heller ikke det er tilladt at røre hende.

Alt i Alt en god oplevelse og en god massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Texmex skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror ikke der bliver tilbudt andre ydelser,

Du ved godt at tro det er noget man skal gøre i kirken om søndagen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 14 timer siden:

Du ved godt at tro det er noget man skal gøre i kirken om søndagen :D

Det er bestemt kvinden på billederne. Man skal dog være forberedt på, at hun har lidt mave. Men ellers meget køn og sød. Bestemt pengene værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Texmex skrev, for 3 timer siden:

Det er bestemt kvinden på billederne. Man skal dog være forberedt på, at hun har lidt mave. Men ellers meget køn og sød. Bestemt pengene værd.

Dejlig anmeldelse @texmex. Hun er bestemt sød og venlig indstillet. Jeg havde lidt (selvforskyldt) besvær med at få kontakt og en aftale i stand. Men hun er lydhør og tålmodig - og stadig venlig da aftalen ikke kunne blive til noget. Så den har jeg tilgode.

Du skrev, du kom for at få massage, men blev overtalt til mere. Var det hænderne, der talte undervejs:rolleyes:?

Redigeret af KnudBørge

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudBørge skrev, for 1 minut siden:

Dejlig anmeldelse @texmex. Hun er bestemt sød og venlig indstillet. Jeg havde lidt (selvforskyldt) besvær med at få kontakt og en aftale i stand. Men hun er lydhør og tålmodig - og stadig venlig da aftalen ikke kunne blive til noget. Så den har jeg tilgode.

Du skrevet du kom for at få massage men blev overtalt til mer. Var det hænderne der talte undervejs:rolleyes:?

Nej det var hendes kønne ansigt og søde væsen. Det var bare meget naturligt og virkede som en god afslutning på massagen. Der var ikke noget pres fra hendes side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...