Titommeren 322 Skrevet 2. Oktober https://annoncelight.dk/showad/362004 Nem og hurtig kommunikation på engelsk med SMS. 20 minutter med 69 uden kondom og golden shower til en meget fin pris. Meget diskret i en lille by udenfor Hadsten, hvor man kører bagved huset, parkerer og går ind af bagdøren. Blev modtaget af en sød, smilende kvinde som vist på billederne. Jeg spurgte om hun vidste hvad der var aftalt og det gjorde hun, så det var hende, jeg havde kommunikeret med.. Vi afregnede og jeg sprang det tilbudte bad over, da jeg kom lige fra bad. Hun gik ud af værelset med pengene, mens jeg klædte mig af. Da hun kom tilbage var der ikke så meget snak. Jeg blev snavet godt igennem og hun satte sig på knæ og suttede pik, nosser og mellemkød til der var sprængningsfare. Jeg blev vist over på sengen og vi gik til en 69er, hvor jeg fik slikket fisse og røv på hende mens hun legede med pik og nosser. Helt til ug og uden hastværk. Så spurgte hun om jeg ville have golden shower. Yes! Et stort håndklæde på gulvet og forbud mod at slikke fisse, da hun ellers ikke ville kunne koncentrere sig om at tisse. Så kom dråberne og jeg drak løs. Det blev vildere og vildere og var et vandfald til sidst. Hun stoppede op og spurgte om det var nok? Keep it coming sagde jeg og hun fyrede den af igen. Jeg har aldrig oplevet nogen give så meget urin og jeg var gennemblødt i hår, ansigt, næsebor og på overkroppen. Fuuuuck det var lækkert og da hun var i gang kunne jeg sagtens slikke fisse uden det stoppede. Hun spillede og suttede pik samtidigt og skuddet røg næsten op i loftet. Vild ekstase. Det var SÅ frækt. Et grundigt bad bagefter og vi jokede lidt af det skøre, vi lige havde lavet sammen. En herlig, herlig kvinde, som jeg absolut kan anbefale og hun drikker på livet løs, hvis man vil have urinsex. Så der kommer MEGET. Det er sgu en ommer, næste gang jeg er i nærheden af hende. Nå - ikke mere pis herfra - over and out 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 3. Oktober Hun er klart en dejlig kvinde. Hun er også anmeldt under kvinder Jylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fslik 7 Skrevet 3. Oktober Jeg har besøgt Nin for et godt stykke tid siden Nin er en dejlig kvinde Da jeg skulle gå fik jeg et lækkert kys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenUngeFister 2 Skrevet 5. Oktober Hvor gammel vil i gætte på hun er? Oh hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 5. Oktober HamDenUngeFister skrev, for 8 timer siden: Hvor gammel vil i gætte på hun er? Oh hvad er hendes priser? 30-35 vil jeg anslå. Priser ville jeg skrive og spørge om, men prisen jeg fik for mine lidt kinky ønsker var absolut i orden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenUngeFister 2 Skrevet 6. Oktober Hvor godt vil du sige hendes engelsk er? Titommeren skrev, for 15 timer siden: 30-35 vil jeg anslå. Priser ville jeg skrive og spørge om, men prisen jeg fik for mine lidt kinky ønsker var absolut i orden… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 9. Oktober (edited) Hun fylder 29 til december. Og hendes engelsk er super fint med en charmerende spansk accent. Redigeret 9. Oktober af Havemand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 13. Oktober Annoncen findes ikke længere, er der nogen der ved om hun er taget hjem, eller bare holder en lille pause? Eller har lavet en ny annonce, jeg har søgt men fandt ikke noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 8 Skrevet 13. Oktober Herbertus skrev, for 1 time siden: Annoncen findes ikke længere, er der nogen der ved om hun er taget hjem, eller bare holder en lille pause? Eller har lavet en ny annonce, jeg har søgt men fandt ikke noget. Hendes annonce er tit offline nogle dage inden hun dukker op et nyt sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 13. Oktober Hun er hjemme, men kommer igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 26. Oktober Hun er tilbage, dog i Hurup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 27. Oktober Tilbyder hun megafransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 27. Oktober MuffDiver skrev, den 13.10.2024 at 16:18: Hendes annonce er tit offline nogle dage inden hun dukker op et nyt sted. Kommer hun somme tider lidt længere sydpå? Der er lidt langt fra Sønderjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 8 Skrevet 27. Oktober hamdermab skrev, for 14 timer siden: Hun er tilbage, dog i Hurup. Er stedet i Hurup diskret? Kender nemlig flere der bor der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 1. November Er der nogen der ved om hun tilbyder at blive kneppet uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louhe 1 Skrevet 6. November Kan man også få lov at give hende Golden shower? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg