Hop til indhold

Maria - Exotic - Sexy and Glamorous <3

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n9681/3247/exotic-sexy-amp-glamorou

God aften alle sammen. Tænkte det var tid til at besøge en ny pige, så jeg valgte at lave et spontant besøg hos Maria her til aften :) Følte det var lidt af et sats, da hun kun har 2 middelmådige anmeldelser som er nogle år gamle. Og at hun var fra en velkendt gruppe af piger, så det kunne gå begge veje imo. Men kommunikationen gik hurtig og nemt, også var jeg ellers på adressen 1 times tid efter. 

Det er en flot lejlighed som er tæt på Vesterport st. Og hun deler den med Ellie, som jeg også mødte på vej ind og fik sagt hej til. Når men havde besluttet mig for 45 min. hvilket var meget passende set med bagklogskabens øjne. Ikke fordi det var et dårligt besøg overhovedet.

Hun hilste pænt på mig med et stort smil, det økonomiske blev klaret og ud i bad kom jeg så ellers. Hun ventede så på mig iført en stram hvid elegant kjole, som jeg ligeså stille hjalp hende af med. Efterfulgt af lidt forsigtige blide kys, som heldigvis blev bedre undervejs, ikke prangende, men stadigvæk okay godkendt.:wub: Tid til superfransk, som egentlig var dejligt nok men igen, ikke prangende og ikke et jeg vil huske.

Hun fik sat en dut på soldaten, og startede så på toppen efterfulgt af en missionær og et par andre stillinger. Men så gad soldaten ikke at lege, og hun måtte lige sutte ham lidt op igen hvilket var vellykket. Og hun forsatte sådan skiftevis med blow og lidt hånd, indtil jeg så var klar til at skyde kanonen af udover hendes krop. 

Undervejs var der egentlig okay med kys, og fin indlevelse imo. Hun var bestemt ikke ugidelig eller noget overhovedet, og lavede også lidt sjov undervejs hvilket jeg fandt behageligt. Dog har hun lidt en sort humor haha. Hendes engelsk er fint nok til at kunne føre en samtale med hende. Men overordnet set var det et godkendt besøg, og fortryder det da heller ikke. Men det bliver ikke til et genbesøg. 

Billederne er af hende uden tvivl, dog har nogen af dem fået hjælp. Det billede med avisen er helt retvisende, for avisen lå stadigvæk på sofaen hvor billedet er taget.:P Ej, men det billede ligner hende på en prik og var sådan hun så ud. Så se bort fra de professionelle billeder. Dog er kroppen retvisende ifht billederne. Stort plus var hendes bryster, som var virkelig flotte og naturlige. Der står godt nok "GFE" i hendes ydelser, men der er lang vej endnu. Men sød og serviceminded var hun da i mit tilfælde.

Skal lige pointere at alle "nye" jeg nærmest besøger bliver en middelmådig oplevelse, fordi jeg simpelthen har nogen som giver mig de mest ultimative og lækreste oplevelser ellers. Så der skal virkelig meget til at gøre mig paf. Så det er også derfor denne oplevelse ikke fik mig på at ringe overhovedet. Hvilket jo er lidt synd for hende, at skulle sammenlignes med dem.

Anbefaler jeg hende? Tjo gør jeg vel et eller andet sted, men forvent ikke GFE med nærvær, passion osv. eller en oplevelse som blæser dig bagover.:)

God aften alle sammen.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Helt savnet dine anmeldelser herinde :)…

kan godt genkende det med at satse og tiltrækkes af “nyt nyt” selvom du ved du ville få en garanteret god oplevelse ved at besøge en af dine favorit GPer ;) hendes navn på at være lazy

Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, for 47 minutter siden:

Helt savnet dine anmeldelser herinde :)…

kan godt genkende det med at satse og tiltrækkes af “nyt nyt” selvom du ved du ville få en garanteret god oplevelse ved at besøge en af dine favorit GPer ;) hendes navn på at være lazy

Hehe jamen tak :P Der er også langt imellem nye anmeldelser efterhånden, da jeg mere eller mindre besøger de samme igen og igen ja, og kun lige laver en opfølgning på dem ellers.

Så i aften tænkte jeg det skulle være hehe. Og valgte hende på baggrund af billederne bestemt, men også fordi turen hen til hende ikke var særlig lang haha. Så lidt doven var jeg dog i aften.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Tak for endnu en fin og fair anmeldelse :) 

Var kyssene med tunge eller var det mere tante kys?

Skrevet
  • Author
Dilemmaet skrev, for 7 timer siden:

Tak for endnu en fin og fair anmeldelse :) 

Var kyssene med tunge eller var det mere tante kys?

Velbekommen.

Tunge, men en smule forsigtigt. På ingen måde grådige kys dsv. men det var ikke fordi hun var afvisende overhovedet.:)

Skrevet
  • Author

Tilføjelse: Ville nok også mene hun er 28-30 år og ikke 25.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.