Hop til indhold
Gæst

Muk thai massage i Vejle

Recommended Posts

Gæst

Først og fremmest, tak til alle for jeres anmeldelser, de fleste af dem, synes jeg, er meget hjælpsomme i jagten på en god oplevelse med thai massage.

Men nu må det vist være min tur til at bidrage med en anmeldelse.

Oplevelsen fandt sted en fredag formiddag midt i Februar.

Jeg havde søgt herinde efter gode anmeldelser af thai massører og havde læst mange. Valget faldt på Muk thai massage i Vejle.

http://www.mukthaimassage.dk/

I døren bliver jeg modtaget af hvem jeg formoder må være chefen. Hun viser mig ind i et lille rum hvor der er plads til en massage briks og ikke meget andet. Vinduet står åbent for udluftning, det er lidt koldt, men vinduet bliver straks lukket og radiatoren skruet op. Hun spørger henkastet om jeg ønsker en ung pige? Det svarer jeg ja til, da jeg jo ligesom ikke rigtig får et alternativ.

Chefen forlader rummet og et øjeblik efter kommer en sød lille thai pige ind. Alder? Hmm, hun er vel 30, men som mange andre også skriver, så er det sgu lidt svært at bedømme.

Hun præsenterer jeg som Tuk (mener jeg), og beder mig om at tage tøjet af og ligge mig på briksen. Hun forlader igen rummet, og jeg begynder afmontering af tøjet. For sjov skyld lader jeg boxershortsene blive på (jeg ved jo godt, de nok skal af), og ligger mig på briksen med ryggen op.

Da hun igen kommer ind i rummet, beder hun mig som det første om at tage boxershortsene af, SURPRISE!!! :grin:

Uden at spørge yderligere begynder hun at massere mig, eller hvad hun nu ellers vil kalde det. Jeg vil karakterisere som en omgang "jeg tager olie på fingrene og rører ved dig en halv time, til du skal vende dig". De fleste vil nok ganske rigtig have gættet at massagen ikke var noget værd, faktisk var den værdiløs. Men det var vældig hyggeligt og det er jo altid rart at blive nusset lidt af en lækker pige. Og lækker, det synes jeg bestemt hun var!

Efter den her ca halve time med nusse/pusse, bliver jeg bedt om at vende mig om. (Der er på dette tidspunkt semi-begejstring på banditten.) Ret hurtigt spørger hun om jeg også ønsker massage af min pik. Jeg nikker, og spørger om det er muligt med body-2-body massage. Hun svarer det godt kan lade sig gøre, og vi bliver enige om 800 kroner. 

Hun afmonterer alt hendes tøj, som i forvejen er ret begrænset og spørger i øvrigt (helt uskyldigt) om hun også skal tage trusserne af? Øøøøh ja selvfølgelig, det gør hun så. Nu forventede jeg jo så at hun ligesom ville gå i gang med B2B, men nej, hun bliver bare stående ved siden af mig og nusser min pik som nu er helt stiv.

Det skal siges at hun ikke havde noget i mod berøringer, nogen steder.

Nu kan jeg ikke rigtig styre mig mere og spørger derfor om jeg må få "hele pakken", det er ok og vi bliver enige om 1000 kroner for det. Jeg løfter hende op på mig og får hende placeret på mit hoved, så jeg kan slikke hendes dejlige mørke glatbarberede fisse. Uhm, det var lækkert! Nyvasket, ingenting at klage over der!

Efter lidt tid, får jeg hende vendt om og vi ligger i en 69'er og nyder hinanden. Hendes BJ, er dog ikke rigtig noget særligt, men det er godt for liderligheden. :wink:

Jeg får hende lagt ned på ryggen og jeg selv stiller mig ved siden af briksen og trænger dybt ind i hende, og af sted det går. Efter lidt skiften mellem at kneppe og slikke hende, ender det med at jeg tager kondomet af (ja, det sørgede hun selvfølgelig for at det kom på, præcis som man bør efter min mening) og hun spiller min pik til jeg kommer ud over maven på hende.

Hun beder mig tage noget papir og hun tørrer først sig selv af og derefter tørrer hun forsigtig min pik af også, desværre også "bare" med papir og ikke et håndklæde eller klud.

Hun svøber et håndklæde om kroppen og forlader rummet i kort tid. Da hun kommer ind igen har hun stadig kun håndklæde om livet, jeg har fundet penge frem og er ved at klæde mig på igen.

Da jeg er færdig, for jeg et knus med ønske om gensyn og jeg bliver lukket ud i den rigtige verden igen.

Det var min beretning fra Muk thai. Som bonus info, skal jeg huske at nævne pigen kun talte engelsk, måske lidt turn-off for mig, men det er jo smag og behag. Fik jeg hvad kom efter? Hmm, altså ville jo egentlig gerne have prøve B2B, men det blev jo ikke rigtig til noget, men mon ikke det kommer en anden god gang? 

Jeg blev i øvrigt ikke tilbudt et bad, og det synes jeg man trænger til efter sådan en tur.

For at summere op:

Stedet og modtagelse 6 ud af 10 (6 pga manglende bad, hvis det var med, så er det vel 7-8 ud af 10)

Pigen, udseende og imødekommenhed 8 ud af 10

Massagen (eller mangel på samme) 2 ud af 10

Den fulde pakke, BJ, indlevelse osv 7 ud af 10

Kommer jeg igen? Jeg tror bestemt jeg skal besøge Muk igen. Jeg fik, gennem en dørsprække, inden jeg kom i rummet hvor massagen foregik, et glimt af flere piger. Hvis alle pigerne holder det niveau eller er bedre, så tror jeg der er basis for mange lækre oplevelser der.

Håber nogen kan bruge dette til noget, god fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...