Hop til indhold

Søde Kiara

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Kiara i Århus C til en 30 minutters massage med en ekstra bjb uden kondom, hvad skal jeg sige om denne unge kvinde, hun ved hvad hun gør og ved at hun gør det meget godt, jeg brugte lang tid på at tænke om at møde hende og efter at have søgt Information, der i øvrigt er positiv, opmuntrede mig, og jeg gik for at se hende. Jeg er en stakkels 56-årig mand. Tro mig, jeg har erfaring, men Kiara ved, hvad hun laver Jeg havde en meget god oplevelse med den unge dame, og det var kun en 30-minutters massage. Den pige får dig til at gå i ekstase bare ved at røre ved dig med sin sarte tunge og kombinere det med hendes noget katteagtige look og gennemblødte læber, puf.... Jeg var målløs, bare gå og prøv venner.
For fanden, hun er en pige, der ikke er let at glemme, fordi det stikker fast i dit sind uden at vide, hvad du skal sige! Jeg vender tilbage, dette er klart.

https://annoncelight.dk/showad/374932

Skrevet

Det lyder ikke som en efterlysning men tværtimod som en stor anmeldelse 

Skrevet

Hmm den anmeldelse lugter langt væk af Google translate så er det jo svært ikke at være lidt skeptisk

Skrevet

I'm not Danish, I just wanted to describe my experience and add something about Kiara I didn't want it to seem like a fake review just because I used a translator I just didn't want to add anything else  If my experience is not correct, don't take into account what I wrote !

Redigeret af Kriger50

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.