Hop til indhold

Saray Trans/Celeste xxl Vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende da hun var i vejle

https://annoncelight.dk/showad/364918

Det kan på ingen måde anbefales.

Jeg kommer til aftalt tid, der bliver godt nok åbnet, men hun forsvinder hurtigt fra døren, jeg kommer ind i et ret mørkt lokale, hvor man næsten skal føle sig frem og man kan på ingen måde se hende, jeg beder om lidt lys, da jeg godt kan lide man kan se noget, opdager så, at det på ingen måde ligner hende på foto, tværtimod, mere en mand med paryk, ret grove ansigts udtryk, jeg siger så, at det ikke er noget for mig og jeg gerne vil gå igen, der bliver hun sur og vil ringe til politi, hvorefter jeg siger at det er hun velkommen til og at jeg for øvrigt selv kan ringe hvis hun ikke får den dør låst op nu, hun bliver ved med at sige at hun har camera overvågning og at jeg skal betale for den tid jeg har bestilt, det siger jeg nej til og igen beder om at hun åbner døren, bruger nok 5 minutter på at lade hende forstå, at jeg ikke ønsker nogen ydelser fra hende og gerne vil gå, til sidst flytter hun sig fra døren og låser op så jeg kan gå, men bestemt ikke nogen positiv oplevelse

Skrevet

Tak for advarslen, havde selv en aftale med hende i morgen. Men har aflyst pga dit skriv, det blev hun ikke sønderligt begejstret af.

Skrevet

Hold da op!

Godt du slap væk, og TAK for advarslen (Y)

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.