Hop til indhold

Gode gamle Kat i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hey

jeg tænkte om der er nogle som har været for nyligt ved Kat i Randers og der kan fortælle om hendes signatur massage? Er den lige så god som de tidligere anmeldelser i tidens morgen? :) 

Skrevet
Ringrideren skrev, for 3 timer siden:

Hey

jeg tænkte om der er nogle som har været for nyligt ved Kat i Randers og der kan fortælle om hendes signatur massage? Er den lige så god som de tidligere anmeldelser i tidens morgen? :) 

Jeg skal ikke kunne sige om om hun stadig er ivrig efter at at lege med manderøve for jeg kom aldrig så langt sidst jeg var forbi. Sidst jeg var hos hende i shoppen længere oppe ad gaden kunne det kun blive til et håndjob og lidt fingereren bagi, og ville egentlig gerne have haft fuldpakke. Så da jeg var forbi hos hende fornyligt startede jeg med at spørge til fuldpakke og fik at vide at det gjorde hun ikke længere og at skulle jeg gå til et andet sted for det, så jeg var faktisk ude af døren lige så hurtigt som jeg kom ind ... 

Skrevet

Jeg har haft den samme oplevelse med hende - 2 gange og jeg nægter simpelthen at tigge om at få lov til at betale til omsætningen, så nu er det definitivt slut med hende for mit vedkommende!

Faktisk, så gør jeg det samme ved andre steder, hvor jeg oplever, at servicen bare går sydpå og pigerne begynder at tage det for givet, at jeg er tilfreds med en halvt-fesen service.

Skrevet

jeg var hos hende for ca 3 uger siden , og der var alt ved det gamle ! hun massere og på et tidspunkt har hun min pik i munden og mumler om jeg har 1000 kr til hende :-) og der er jeg bare så nem at få til alting . Så vi knalder og hun leger med det hun skal og bagefter massere hun videre nøgen . syntes ikke jeg har noget at klage over

Skrevet
hmmhmm skrev, for 2 timer siden:

jeg var hos hende for ca 3 uger siden , og der var alt ved det gamle ! hun massere og på et tidspunkt har hun min pik i munden og mumler om jeg har 1000 kr til hende :-) og der er jeg bare så nem at få til alting . Så vi knalder og hun leger med det hun skal og bagefter massere hun videre nøgen . syntes ikke jeg har noget at klage over

Lyder som samme Kat behandling jeg fik igen i sidste uge.
Der manglede ikke noget og kemi som igennem alle årerne.

• 2 weeks later...
Skrevet
kasperaalborg skrev, for 12 timer siden:

hvor kan man besøge hende ?

Lek thai massage mariagervej 50 Randers

Skrevet

Er priserne som hos andre thaisteder eller er der rabat pga den fremskredne alder?

Skrevet

Lidt sjovt…:) jeg havde den samme tænke..! Det kan jo ikke passe at prisen er den samme for en halv gammel reje, som en der frisk :-o

Skrevet

Til gengæld får du ofte en bedre oplevelse hos en moden end en om “model”

Skrevet
Frøns1 skrev, for 18 minutter siden:

Lidt sjovt…:) jeg havde den samme tænke..! Det kan jo ikke passe at prisen er den samme for en halv gammel reje, som en der frisk :-o

Lidt sjov tankegang, for ved rigtig mange af de erfarne for man en ordentlig flyvetur på lagnet og ikke en kedelig død sild som bare ligger og siger avavav.
Personligt kan jeg godt hygge med unge, men fortrækker helt sikkert en rigtig god erfaren pige/dame som man virkelig tænder når man behandler hende rigtigt, mange gange blir der ej heller så kigget så meget påuret da hun selv lever sig med ind i den oplevelse hun nu er igang med at få.

Skrevet
Wish skrev, for 6 minutter siden:

Lidt sjov tankegang, for ved rigtig mange af de erfarne for man en ordentlig flyvetur på lagnet og ikke en kedelig død sild som bare ligger og siger avavav.
Personligt kan jeg godt hygge med unge, men fortrækker helt sikkert en rigtig god erfaren pige/dame som man virkelig tænder når man behandler hende rigtigt, mange gange blir der ej heller så kigget så meget påuret da hun selv lever sig med ind i den oplevelse hun nu er igang med at få.

Og ja, der må jeg give dig helt ret…dog er der ingen regler uden undtagelser..! :) Det er fint de er tilpas “gamle” til at bruge deres erfaring - men lysten spiller en stor rolle og kemien..!:rolleyes: 
Men fedest, at få det hele :x

• 1 month later...
Skrevet

Kan ikke lige finde et telefonnummer til Mariagervej 50 eller Lek Thai. Nogen der har et link eller korrekt adresse?

Skrevet
aarhusandersen skrev, for 4 timer siden:

Kan ikke lige finde et telefonnummer til Mariagervej 50 eller Lek Thai. Nogen der har et link eller korrekt adresse?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.