Darwin65 10 Skrevet 2. Oktober, 2024 Hej alle, Jeg har flere gange overvejet at besøge Aisha - og hun får overvejende gode anmeldelser på dette forum. Er der nogen, som ved hvor hun holder til denne gang - sådan cirka? Jeg er lidt afhængig af anden transport, da bilen er til service. På forhånd tak. Aisha: https://annoncelight.dk/showad/245948 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
getgetdown 12 Skrevet 2. Oktober, 2024 Du kan jo skrive til hende og spørge pænt "Hi. Looking forward to meet you if you are nearby. Where are you staying in Odense?" Så får du ofte en gade, adresse eller område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 2. Oktober, 2024 Sidste gang var hun i nærheden af Føtex på Vesterbro, men jeg ved ikke om det er samme sted denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 2. Oktober, 2024 (edited) Dejligt med forskellige svar. Personligt er jeg mest til det sidste - nøgternt og brugtbart. Naturligvis kan man altid skrive til pigen og belemre hende med at rykke ud med en adresse - uden nødvendigvis at booke en tid hos hende. Det synes jeg er spild af alles tid. Et forum som dette er vel til for at udveksle erfaringer, oplysninger etc. Naturligvis indenfor de rammer som er givet. Lidt firkantet set, så kan alle spørgsmål i dette forum besvares med - “skriv til pigen!” Og tak for sprogkursus, men kan jeg godt spørge for mig på diverse sprog. Tak til den “Den lange” God aften til alle Redigeret 2. Oktober, 2024 af Darwin65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg