Hop til indhold
tomato

Strip klub med seksuelle ydelser

Recommended Posts

Jeg er på udkig efter en strip klub i København, hvor der tilbydes sex. Men kan ikke rigtig finde noget. Kender I nogen?

jeg tror  mere eller mindre alle klubber på et et eller andet niveau er villige til at sælge dyr champagne, og lade dig og din evt. date finde ud af tingene i al mindelighed. Besøgte en klub, for en delår siden for at se hvordan det var....Dyre øl, og jeg blev opsøgt med det samme af piger, som gerne ville snakke, hvis man gav dem en drink...Så slå dig løs... :-):-P  :-P  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der var også en gang noget der hed Waterloo i KBH...

Uhhh, en af mine svenske kollegaer brugte engang 35000 på to timer derinde. Vi var 4 mand, og vi fik et par glas champagne hver, og lov til at danse med en yderst påklædt svulstig brasillianer i 10 minutter hver. Hun fik meget champagne, og ligeså hendes veninder.

Efter et par minutters ørenulleri og lidt skræv tryk, mente hun at vi på skift var modne til en lille tur bag gardinet til nogle tusind hver. Vi sagde pænt nej tak. Nå ja svenskeren fik fedtet bøhmanden lidt ind.

Men han ville så gerne prøve at besøge sådan et sted :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhhh, en af mine svenske kollegaer brugte engang 35000 på to timer derinde. Vi var 4 mand, og vi fik et par glas champagne hver, og lov til at danse med en yderst påklædt svulstig brasillianer i 10 minutter hver. Hun fik meget champagne, og ligeså hendes veninder.

Efter et par minutters ørenulleri og lidt skræv tryk, mente hun at vi på skift var modne til en lille tur bag gardinet til nogle tusind hver. Vi sagde pænt nej tak. Nå ja svenskeren fik fedtet bøhmanden lidt ind.

Men han ville så gerne prøve at besøge sådan et sted :)

Wow lyder helt vildt!!! men hvis man kunne få en ''tur bag gardinet'' til under en lap, så skal det da prøves :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tomato. Det er mange år siden. Mindst 15 år. Så de 35000 var rigtig mange penge. Ca en brutto månedsløn for os dengang.

Ved ikke hvad han gav for gardin turen. I øvrigt mistede han en Stenstrom fårepels i garderoben. :)

Han havde voldsomme tømmermænd-alle slags-dagen efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det du søger finder du i prag.. strip klubber med private rooms,  http://www.kabaret.cz/ er klart det dyreste, men måske også den vildeste? kommer an på dit budget.

Ungarn finder du kun alm strip som her hjemme, måske du heldig, men det bliver dyrt hvis du skal have sex på strip club der.

men der findes gode private i ungarn ;) http://rosszlanyok.hu/  her snakker vi  budapest

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ungarn finder du kun alm strip som her hjemme, måske du heldig, men det bliver dyrt hvis du skal have sex på strip club der.

men der findes gode private i ungarn ;) http://rosszlanyok.hu/  her snakker vi  Budapest

tak, meget interessant, skal netop til Budapest :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

så skal du besøge club p1 og p2 ( samme ejer ) hvis du skal se på strip ;)

er du god til engelsk? så er der altid anbefalinger af piger på international sex guide

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er prisen ca. i Budapest? Synes ikke jeg kan se på siden... Skal så småt planlægge en ferie, så hvorfor ikke besøge Budapest ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...