Hop til indhold

Erfaringer med Olay i Søborg?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er også pænt interesseret i at høre nærmere om Olay.

Anyone?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har forsøgt at lave en aftale flere gange. Typisk med forslag til tidpunkt og service. Efter lidt tid kommer der et 'hi, what do you want'-svar. Men så går samtalen død. 

Jeg kan se andre har haft bedre held end mig, så der må jo være nogen i den anden ende. Men det er svært at få plads på balkortet. For mig ihvertfald.

• 3 months later...
Skrevet

Opdatering i forhold til min beskrivelse fra sidste år - jeg har nu besøgt Olay et par gange og det har bare været super. Sød, køn og engageret. Kan klart anbefales! 

• 4 months later...
Skrevet

Er hun stadigvæk aktiv ? Og er hun det samme sted som tidligere (jeg mødte hende ved et tilfælde tror jeg nok) i forbindelse med massage.

Skrevet

Ja, det er hun. Stadig i Bagsværd. Book dagen før. Hun har er efterspurgt. Jeg besøgte en af de to andre piger for nylig (fordi Olay var optaget). Hun var sød nok, men slet ikke samme niveau.

Skrevet
Stantheman skrev, for 20 timer siden:

Ja, det er hun. Stadig i Bagsværd. Book dagen før. Hun har er efterspurgt. Jeg besøgte en af de to andre piger for nylig (fordi Olay var optaget). Hun var sød nok, men slet ikke samme niveau.

Tak. Tilbyder de to andre samme ydelser eller har de ikke FP på programmet ? 

Skrevet
Stantheman skrev, den 2.6.2025 at 15:17:

Ja, det er hun. Stadig i Bagsværd. 

Bagsværd ??  Er hun samme sted som Ipip ? Er hun ikke i Søborg i et af thai stederne tæt på Glsx. Trafikplads ?

Skrevet
Sgt. Pebber skrev, den 3.6.2025 at 22:20:

Bagsværd ??  Er hun samme sted som Ipip ? Er hun ikke i Søborg i et af thai stederne tæt på Glsx. Trafikplads ?

Ikke samme sted som Ipip. Og ikke nær Gladsaxe Trafikplads

Skrevet
Flni skrev, den 3.6.2025 at 11:41:

Tak. Tilbyder de to andre samme ydelser eller har de ikke FP på programmet ? 

Jeg kan kun tale for den ene pige som jeg mødte som "erstatning" for Olay. Der var fuld pakke en mulighed. Tror også det gælder for den anden kvinde

Skrevet
Stantheman skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan kun tale for den ene pige som jeg mødte som "erstatning" for Olay. Der var fuld pakke en mulighed. Tror også det gælder for den anden kvinde

Har du et navn og udseende ? (anmeldelse af oplevelsen)

Skrevet
Flni skrev, den 5.6.2025 at 08:12:

Har du et navn og udseende ? (anmeldelse af oplevelsen)

Jeg kommer ikke til at lave en anmeldelse, for det hele var lidt middelmådigt uden at være ringe. Jeg husker ikke navnet heller, men det var den ana af to der reklamerer sammen.

Og så tilbage til Olay.

Skrevet
Stantheman skrev, for 15 timer siden:

Jeg kommer ikke til at lave en anmeldelse, for det hele var lidt middelmådigt uden at være ringe. Jeg husker ikke navnet heller, men det var den ana af to der reklamerer sammen.

Og så tilbage til Olay.

Tak for info.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.