Hop til indhold
prins dk

Black maggie

Recommended Posts

Jeg har nu efterhånden været sammen med Maggie flere gange, men jeg må sige hun har ændret sig, hun overholder ikke aftaler, hun kan gi sig tid flere dage i forhånden og så springer hun fra vær gange, hun virker doven og uengageret. Kan ikke anbefales overhovedet længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det at du nu også har skiftet holdning til denne skønhed, bekræfter vel blot det overordnede indtryk der gives hver gang hun anmeldes, nemlig at hendes ydelser m.v. er af stærkt svingende karakter.

 

Personligt tror jeg ikke at hun har ændret sig, mon ikke bare, at du nu selv har oplevet udsving i hendes måde at servicere på.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke genkende beskrivelserne fra kongen og prinsen. Har altid syntes det er OK når hun gir sin anden karriere prioritet. Mage til egoisme fra en konge og prins skal man lede længe efter. Tror der er andre motiver bag anmeldelserne - men kan jo ikke vide!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun er bare en so kommer aldrig der igen magen til dovnskab har jeg sku aldrig set.

 

Det sprog vil vi ikke acceptere. Har du noget at sige om pigen kan du skrive noget konkret i en sober tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...