Hop til indhold

Beskeder ?

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg er "ny" eller gammel ny kan man sige - lige genoprettet idag Alt gik fint, men jeg kan ikke sende beskeder og det var fordi jeg ville række ud til vixenida jeg oprettede mig, 

Skal jeg blot være tålmodig og prøve igen i morgen ? Eller skal jeg gøre noget altivt ?

mvg Anders 

Skrevet
Anders 48 skrev, for 13 minutter siden:

Skal jeg blot være tålmodig og prøve igen i morgen ? Eller skal jeg gøre noget aktivt ?

Der går vist et døgn, før du kan sende beskeder, så vent tålmodigt til i morgen.

Skrevet

Er godt nok spændt på om du hører fra Vixenida.  Jeg har prøvet at kontakte hende 2-3 gange uden held...håber det lykkes for dig. 

Skrevet

Det lykkedes for mig efter flere henvendelser. Vær tålmodig, hun er en travl og eftertragtet kvinde! 

Skrevet

Ja og sommetider har jeg ikke travlt.. Som nu hvor jeg basically trykker på alle der er online, af nysgerrighed, og for bare at sludre. Men ja, generelt, for travlt faktisk.

Skrevet
Vixenida skrev, den 30.9.2024 at 23:41:

Ja og sommetider har jeg ikke travlt.. Som nu hvor jeg basically trykker på alle der er online, af nysgerrighed, og for bare at sludre. Men ja, generelt, for travlt faktisk.

Har sendt pm - håber det lykkes :)) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.