Hop til indhold

Wonderful Vicky basno

Featured Replies

Skrevet

Just igen igen været omkring pragtfulde vicky Basno som bliver ved med at fortrylle een. 

lokalitet er super og diskret med gode p-forhold på amager

hun er vanvittig charmerende grinende med stor appetit på sex. Skøn krop m faste bryster der er hjulpet lidt uden man bemærker det. 

Uovertruffent GFE-blow, er frisk på at udforske og blive udforsket. Hele tiden nye variationer over det gammelkendte tema. Denne gang med en fænomenal omgang langsom squatting ned over dilleren som alt for hurtigt endte

hun er en kæmpe fornøjelse at have med at gøre - ikke mindst da hun selv har fornøjelse ud af samværet. Pragtfuldt med en uafhængig glædespige, der er i gamet af egen lyst og ikke handlet eller involverer med nederdrægtigte bagmænd 

skynd jer. Der er 100% garanteret smil i hele ansigtet resten af dagen. 

Skrevet

Det ville sgu være rart med et link altså!

Skrevet

Ahhh vicky nok den bedste oplevelse(r) jeg har haft. Startede med hendes service for 10 år siden nu. Opfylde min fetish som ingen nogensinde har kunne gøre efter. 1000/10 stjerner 

Skrevet

Hvordan er hendes krop?

Er hun tynd og stram?

Skrevet

Ja - hun er tynd og stram. Hendes billeder snyder ikke - og dog - måske er hun endnu smukkere, når man møder hende rigtig. Jeg havde haft hendes i kikkerten i lang, ja al for lang tid, men i går lykkedes det, og jeg fortryder bestemt ikke. Den skønneste pige man kan tænke sig, og smilet holder som Lucky man skriver hele dagen, ja i mit tilfælde også dagen derpå. Hendes fan-club er stor - i går meldte jeg mig også ind ....

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.