Hop til indhold
etspil5moden

Sex og morfin

Recommended Posts

I torsdag blev jeg opereret i mit knæ, jeg fik en skadet menisk og revet mit korsbånd over til en fodbold kamp tilbage i marts, og nu er jeg så blevet opereret.det skal lige siges at jeg fik samme skade i maj fordi msn på hospitalet sendte mig hjem med beskeden “du er en ung mand, du skal bare slappe af i knæet i 2 måneder og så kan du spille fodbold igen” uden lige og give mig en MR scanning.

nå men nu kan jeg da humpe rundt uden krykker, mit knæ har cirka samme størrelse som en håndbold men jeg kan trods alt bevæge mig rundt uden krykker. Og  nu efter  et par dage uden fitness skal jeg til Fys i morgen på sygehuset og så vil jeg forsøge på at komme i fitness i morgen.

men det er jo ikke hvad tråden her skal handle om. Jeg ved godt mine tråde ikke er de bedste men da det her jo er er sex Forum så synes jeg det er dejligt at dele oplevelser med folk.

I onsdags (dagen inden min operation) var jeg på den nok mest spontane sex date fra tinder  jeg har været på, det skal siges det var ikke gennemtænkt eller planlagt overhovedet. Jeg har i forrige matchet med en lille nips af kvinde fra Vejle, lækker, lille petit kvinde på 26 år, hendes krop kan bedst beskrives som at hun passede lige til mine hænder. Jeg har det med at matche med rigtig mange single mødre i forskellige aldre, og jeg bliver ved med at få dem, og det skulle så være en single mor på 26 år igen igen,  men ihvertfald så var hun   alt hvad jeg går efter, og sexen fejlede absolut intet, lad mig sige det sådan her at smage hende, have hende i en doggy eller ovenpå mig og ride var en ren fryd, dog holdte jeg kun i 5 minutter i en missionær i første runde vi nåede meget mere i runde 2. Hendes søde og tunge perfume kan jeg stadig dufte når jeg tænker på den, shit hun duftede godt.

Men da det hele var overstået og jeg skal op klokken lort for at få børstet tænder taget et bad og tage smertestillende inden turen gik til Vejle sygehus, hvor min bedste kammerat og mor modtager mig, jeg bliver så opereret og alt går godt. Jeg vågner op fra operationen og er pisse høj på morfin, det er noget stærkt pis de har givet mig.

jeg kommer så hjem hvor min kammerat og veninde kommer og hjælper mig med tøjvask, og rengøring og så videre. 

nå men i fredags spurgte hun så om vi ikke skulle ses igen, og jo det ville jeg gerne problemet var bare at jeg ligger i sengen og ikke kan en skid og jeg er høj på det morfin de har givet mig med hjem, så jeg er praktisk talt skæv. Men hun kommer og hun er stadig ligeså smuk som jeg huskede hende.

liderligheden tog over hende, og vi får på en eller anden måde tage tøjet af, jeg har på daværende tidspunkt stadig pisse ondt i knæet og kan faktisk ikke en skid, da alt gør ondt, hun ville både prøve og ride mig men jeg kunne bare ikke få den op, pga jeg er så påvirket af det stærke lort de har givet mig med hjem fra hospitalet, hun ville også tage mig i munden og heller ikke der kunne jeg få den på, så hun måtte give mig er handjob og det virkede da men det var kamp. 

det var er dejligt gensyn men jeg var høj og skæv på smertestillende og sjovt nok så husker jeg at sygeplejersken og narkoselæge og så videre sagde folk bliver påvirket forskelligt og jeg var virkelig påvirket , og da hun kom hjem til mig i fredags spurgte hun også om jeg var påvirket af medicinen for det havde jeg da lige glemt at fortælle og mit svar var “ja gu fanden er jeg påvirket” hun faldte nærmest sammen af grin og svarede blot “ja det kan man sgu godt se” hun blev da og overnattet og tog hjem dagen efter. Vi lå bare og så film til sidst indtil jeg blev så træt at jeg faldte i søvn.

min konklusion er jeg skal aldrig mere have sex når jeg er påvirket på stærkt smertestillende medicin det gavner hverken det ene eller det andet, jeg har fået endnu et minde fra tinder verden, og dem har jeg haft mange af siden jeg flyttede til Vejle, og nu kom der endnu et minde og et minde om at jeg ikke skal have sex imens jeg er påvirket, for jeg var skæv og mit knæ gjorde ondt.

nu kan jeg så humpe rundt uden krykker og skal til Fys i morgen og så bliver det godt at få kørt patkassen igennem så meget jeg nu kan i morgen .

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvor skæv du var, men hvad med hende ?

ja jeg har ikke altid lyst/evnen til sex, men jeg har altid lysten til at give nydelse til min kone, så selv om vi ikke har sex, så kan vi godt hygge sammen til hendes fornøjelse, hvilket så igen giver mig glæde. Det behøve ikke at gå begge veje altid, jeg har lige så stor glæde at hun føler glæde og lyst.

da jeg opsøgte GP`ere var det enkle gange for at sætte mig i fokus, ja jeg holdte af at det var til gensidig fornøjelse, men enkle gang var jeg ligeglad, og det var min lyst og mit behov der skulle dækkes, det var også rart engang imellem, gudskelov har min kone det på samme måde, og nogen gang er det for mig, nogen gange er det for hende og de fleste gange er det for os begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 2 timer siden:

Nu ved jeg ikke hvor skæv du var, men hvad med hende ?

Jeg var piv hamrende skæv, som nævnt var det noget stærkt noget jeg havde fået så jeg var rigtig skæv men det var jo nødvendigt at tage det for jeg havde jo ondt af helvedes til i mit knæ da smerteblokaden forsvandt . Hun var slet ikke påvirket, det var kun mig.

Den nye grydeske skrev, for 2 timer siden:

men jeg har altid lysten til at give nydelse til min kone

Nu er jeg selv en pleaser i sengen, og kan sagtens undvære min udløsning, men hun blev liderlig og ville praktisk talt bare have mig, men jeg kunne ikke få den op pga morfinen, men jeg fik da også slikket hende fordi hun blev nød til at sætte sig på mit ansigt, eller også lavede vi 69’ern det var jo nærmest det eneste jeg kunne. Men da hun gav mig et handjob så fik jeg min udløsning men det tog lang tid fordi jeg nærmest var helt væk.

nu besøger jeg nærmest ikke gp’er længere (jeg har ikke rigtig behov for det) men hun dækkede jo også et behov også der i onsdags, jeg kan fortælle at udover denne verden som du jo nok ved, så har jeg oplevet en masse dejlige seksuelle oplevelser på tinder, har haft mange eventyr der, denne verden gav mig erfaringen tilbage hvis man kan sige det som jeg nu har kunne tage videre til damerne på tinder hvilket jeg også har gjordt, så udover denne verden så har tinder givet mig en masse seksuele oplevelser, og det med at prøve og dyrke sex imens man et væk på stærkt medicin det gør jeg ikke igen for jeg kan ikke få den op ganske enkelt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er klar over du ikke må køre bil i 12 timer efter du har taget en morfin pille ? Depot morfin er undtaget denne regel, MEN det kræver du har taget dem regelmæssigt i mindst 6 uger inden du kører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TrippleB skrev, 1 time siden:

Du er klar over du ikke må køre bil i 12 timer efter du har taget en morfin pille ? Depot morfin er undtaget denne regel, MEN det kræver du har taget dem regelmæssigt i mindst 6 uger inden du kører.

Jeg må ikke køre bil i 4 uger, men jeg har slet kørt bil udover den onsdag da vi så hinanden første gang, jeg blev kørt hjem efter operationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...