Hop til indhold

Liderligkælling28

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/us/profile/1JZq-MJnzG

Pas på med hende her

forudbetaling og overholder ikke aftalen.

var kun 100,- og hun havde været en bruger derinde i lang tid så tænkte den var god nok

sker heldigvis meget sjældent for mig

Redigeret af Azoree

Skrevet

Kan simpelthen ikke forstå at en der har været på EG i 3 år betaler forud!

Der er IKKE  en eneste der ikke er blevet svindelet, når de har betalt forud og alligevel gør en erfaren bruger det.

Forudbetaling = NEJ TAK!

Men tak for advarslen,  så behøver alle andre ikke at spille tiden på "hende", som måske er Bjarne Bums der har købt en kasse Slots pilsner for din penge...........

Skrevet

Shit happens 

Og du har selvfølgelig ret, havde nok tabt sutten i et kort øjeblik tror det er anden gang dette nogensinde er sket for mig. 
så mon ikke jeg alligevel overlever.

blot for advare andre 

Skrevet

Kan du løfte sløret hvad der skete ? Smuttede hun med de 100 kr ? , jeg har nemlig også været ved at lave en aftale med hende for noget tid siden .

Skrevet

Ja selvfølgelig 

hun ville have 100,- på mp før mødet da der var en del der havde brændt hende af. 
efter dette ville hun have 200,- mere til noget sukkersyge medicin. Men det var ikke den aftale vi havde lavet. Og så stoppede hun med at svare. Sikkert en dude med for meget fritid 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.