Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have fået en fin massage hos hende for et par uger siden ,og da  der var god stemning mellem os, besluttede jeg i går at forhøje indsatsen og se hvad der så skete.

Havde ondt af helvede til i mine ben efter alt for mange timer bag rattet, så anledningen var reel nok .

Mitzy er et sted i starten af fyrrene tror jeg , ikke så høj , smilende og et dejligt bekendtskab. Taler dog ikke så meget Engelsk men det gik til hvad jeg havde brug for. Jeg taler også en lille smule Thai så det hjælper selvfølgelig

Bestilte fra start af 2 timer til 700,- på tilbud

Fik forklaret hvad der var galt med mine ben og fik så derefter den hårdeste thaimassage jeg har fået siden 2009 i Phuket , hun er tydeligvis godt uddannet og ved hvor der skal taget fat, jeg er ikke pivet men der blev satme taget ved så det var lige før det trak tårer . 

Dejligt bagefter og har det langt bedre i benene i dag                                                                                                                                                                                                                                                               Der gik en times tid med mine ben og så gik hun over til en dejlig oliemassage.

Ikke rigtig nogen hentydninger på noget ekstra indtil nu, det skulle så ændre sig snart, efter at jeg kiggede på klokken og kunne se der snart var gået 1,5 time fik jeg vendt mig om og så begyndte det sjove

Vi aftalte hurtigt at hun smed tøjet og havde egentlig bare tænkt på et HJ og ja det fik jeg så også , men først efter noget der udviklede sig til en heftig body2body som forspil, jeg nåede ind imellem at tænke at tiden fløj og dermed pengene men nu havde det lille hoved taget over, so what the fuck

Hun ville hente gummi men jeg ville ikke afbryde noget der var så godt, så det blev ved et HJ der bare trak ud og ud. Tror ikke hun var helt tilfreds med det, men næste gang ender det vel på en anden måde så .

Til sidst den største udløsning i lang lang tid, på mængden og længden kunne man så ikke se jeg har rundet de halvtreds for flere år siden,

Nu var der så gået henved 3 timer og jeg var godt og grundigt gennemmasseret overalt,og gik hjem og sov som en baby bagefter

Jeg var fandme godt tilfreds og underholdt også selvom det selvfølgelig løb op, 3 timers massage 1000, -tøj 300, hj 300 og en pæn gang drikkepenge til hende for b2b som jo også skulle have kostet noget.

Hun er en varm glad pige med små bryster og en herlig bagdel, lidt mave efter børn , så hvis i kigger efter et nips med perfekt krop så kig efter YaYa samme sted.

Hvis i derimod som jeg kigger efter en rigtig kvinde, lidt oppe i årene, der så samtidig ved hvordan man masserer så har hun min bedste anbefaling , og ja jeg sparer sammen til mere

Hun er ikke på hjemmesiden men her er link    http://www.dokkunmassage.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i begyndelsen af januar. Alm. udseende pige ca. 30-35 år.Solid oliemassage 1 time + HJ. Damage 500+300 (vel i øvre ende?). Jeg sætter pris på at kunne komme i bad både før og efter massagen. Imidlertid ligger badet i forlængelse af venteområdet/værelset, og med et par ventende gæster både før og efter syntes jeg det trak ned.

Konklusion: Godkendt, men lakmusprøven: Kommer jeg igen:Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...