Hop til indhold

B2b i det midtjyske og New Thai girl in Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens

Hvem er værd af besøge, hvis man er interesseret i b2b, tantra og lignende frække oplevelser. 

Hende her ser jo f.eks. spændende ud, er der nogen der har besøgt hende her?https://annoncelight.dk/showad/409426

Jeg besøgte hende der leverer kasai massage i Aalborg, hvis hendes butik lå tættere på, så var jeg fast kunde ;)

Skrevet

Gad da ogse godt vide, om det er noget,  der er ved og køre efter. Håber det er i centrum :)

Skrevet
latex skrev, den 29.9.2024 at 14:08:

Gad da ogse godt vide, om det er noget,  der er ved og køre efter. Håber det er i centrum :)

Det er i Rindsholm.

Gammel thai med meget løs maveskind, som man ikke ser før penge har skiftet hænder.

Vi gætte på 60+

Dårlig sex og dårlig blow.

Alt for meget grus i gården. Lille bil vil risikere at sidde fast.

Skrevet
  • Author

Super, tak for det. Jeg var lige ved at få en tid i går - men kunne kun få en halv time.. nu er jeg ret glad for at det ikke blev til noget.

Og sjovt, jeg spurgte hvor det ca. var henne - hun svarede Gammel Aarhusvej... og det er rigtigt, den kører hele vejen til Rindsholm, men det er nok ikke hvad jeg ville betegne som et vildt troværdigt svar.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.