Hop til indhold

Loverboy metoden

Featured Replies

Skrevet

Ekstrabladet bringer en artikel (med henvisning til DRs dokumentar) om loverboy metoden, hvor rumænske menneskehandlere manipulerer unge piger i skolegården, for så at hverve dem som prostituerede, og handle med dem som en anden købmandsvare :?

Det er da bare for klamt at tænke på, at mennesker kan være så kolde i røven :cry:

Gad vide hvor mange af de piger man selv har besøgt gennem tiden, som har været udsat for loverboy metoden....? :roll:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kriminelle-loverboys-saadan-handler-de-med-mennesker-i-danmark/10382706

Skrevet
plasticlove skrev, for 13 timer siden:

Havde ikke forestillet mig , det var så barsk og kynisk, virkekig hjerteskærende.

Historien giver et godt svar på , forskellen mellem en alfons og en menneske handler, den er kæmpestor.

Skrevet
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

Historien giver et godt svar på , forskellen mellem en alfons og en menneske handler, den er kæmpestor.

Jeg tænker at både alfonser og menneskehandlere findes i mange kategorier.

Jeg har da hørt ret grusomme historier om alfonser også.

Skrevet
  • Author

Ud fra artiklen/ dokumentaren på DR, så virker alfonsen som "the good guy" og menneskehandleren som "the bad guy".

Men begreberne alfons og menneskehandler lapper nok meget ind over hinanden i mere eller grad, i forskellige sammenhænge...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.