Hår banan 1 Skrevet 27. September Er der nogen herinde der kan give en anmeldelse af Signe fra fjelsted? Hun er vildt godt ud på billederne på annoncen men stemmer de overens med virkeligheden?? skal køre ret langt for at besøge hende så vil gerne være sikker på hun er lige så lækker som på hendes billeder… på forhånd tak https://annoncelight.dk/showad/404967 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fraekke-olfert 5 Skrevet 28. September Der er lidt her. https://www.eroguide.dk/forum/topic/188064-signe%E2%80%A6-lidt-for-travlt/?tab=comments#comment-1634076 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hår banan 1 Skrevet 28. September Jeg synes den tråd forvirrer mig der bliver snakket gamle billeder tatoveringer osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FredeDildo 8 Skrevet 28. September Det er Signe på billederne. Havde et ganske fint besøg. Synes bare stedet er det mest indiskrete jeg har oplevet. Man parkere et stykke derfra og skal forbi diverse børne familier fra forskellige huse på vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hår banan 1 Skrevet 28. September Det med diskretion er jeg heldigvis lidt ligeglad med da jeg ikke er fra området. hvis billederne er oprigtige så tænker jeg det er køreturen værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 29. September (edited) Jeg har lige læst op på “Signe” også fordi det jo er er en sød dansk pige i “mit område” Fyn. Der er intet i det jeg ser og læser der ikke peger på at der bare har været et enkelt ikke perfekt møde. Andre er glade og billederne taler for sig selv og stedet borger også for en vis kvalitet. Det er også på positiv siden at Signe selv tager til orde og forklarer sig. En GP der bestemt kærer sig om sit navn og rygte og som ikke bare er i spanien i næste uge (med mindre det er ferie). Jeg er i hvert fald blevet lidt opsat på at møde den skønne Spændt på at se din anmeldelse @Hår banan Redigeret 29. September af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg