Hop til indhold

Signe fjelsted

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen herinde der kan give en anmeldelse af Signe fra fjelsted?

Hun er vildt godt ud på billederne på annoncen men stemmer de overens med virkeligheden??

skal køre ret langt for at besøge hende så vil gerne være sikker på hun er lige så lækker som på hendes billeder…

på forhånd tak

https://annoncelight.dk/showad/404967

Skrevet

Der er lidt her.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/188064-signe%E2%80%A6-lidt-for-travlt/?tab=comments#comment-1634076

Skrevet
  • Author

Jeg synes den tråd forvirrer mig der bliver snakket gamle billeder tatoveringer osv

Skrevet

Det er Signe på billederne. Havde et ganske fint besøg. Synes bare stedet er det mest indiskrete jeg har oplevet. Man parkere et stykke derfra og skal forbi diverse børne familier fra forskellige huse på vejen. 

Skrevet
  • Author

Det med diskretion er jeg heldigvis lidt ligeglad med da jeg ikke er fra området.

hvis billederne er oprigtige så tænker jeg det er køreturen værd

Skrevet

Jeg har lige læst op på “Signe” også fordi det  jo er er en sød dansk pige i “mit område” Fyn.

Der er intet i det jeg ser og læser der ikke peger på at der bare har været et enkelt ikke perfekt møde. Andre er glade og billederne taler for sig selv og stedet borger også for en vis kvalitet.

Det er også  på positiv siden at Signe selv tager til orde og forklarer sig. En GP der bestemt kærer sig om sit navn og rygte og som ikke bare er i spanien i næste uge (med mindre det er ferie).

Jeg er i hvert fald blevet lidt opsat på at møde den skønne:wub:

Spændt på at se din anmeldelse @Hår banan

Redigeret af Slowman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.